Ogłoszenie o zamówieniu - przetarg nieograniczony na wykonanie zadania "Przebudowa odcinka drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki"

Gołdap: Przebudowa odcinka drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki
Numer ogłoszenia: 27590 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 137041 Botkuny-Kolniszki-Górne na odcinku Botkuny Kolniszki o nawierzchni żwirowej na drogę o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 4,327 km. Początek drogi od krawędzi drogi wojewódzkiej natomiast koniec za miejscowością Kolniszki. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnię żwirową w dobrym stanie technicznym o grubości od 40 do 60cm. Szerokość korony drogi wynosi od 5,50m do 8,0m. Część przepustów jest w złym stanie technicznym i wymaga przebudowy, istniejące rowy przydrożne są częściowo zamulone i wymagają renowacji. Opis robót: Kategoria ruchu KR1. Na długości objętej zakresem wykonania wystąpią dwa rodzaje przekrojów normalnych wynikających z uwarunkowań terenowych: Przekrój normalny - szlakowy od km 0 + 000 do 3+654 o następujących parametrach: - szerokość jezdni asfaltowej - 5,0m - szerokość korony drogi zmienna od 6,0 do 8,0m - pobocze gruntowe o szerokości zmiennej od 1,0 do 2,50m - spadek poprzeczny jezdni i=2%, poboczy i=6% - pochylenie skarp nasypów i wykopów - 1:1,5 Przekrój normalny - szlakowy od km 3+654 do 4+327 o następujących parametrach: - szerokość jezdni asfaltowej - 4,0m - szerokość korony drogi zmienna od 5,0 do 7,0m - pobocze gruntowe o szerokości zmiennej od 0,75m do 1,50m - spadek poprzeczny jezdni i=2%, poboczy i=6% - pochylenie skarp nasypów i wykopów - 1:1,5 Odwodnienie pasa drogowego - poprawa istniejącego systemu odwodnienia przez pogłębienie zamulonych i zakrzaczonych rowów przydrożnych - przebudowa przepustów betonowych na przepusty z rur plastikowych dwuściennych typu PRAGMA - wykonać murki czołowe i odmulić na 2 przepustach - pozostałe odmulić Zakres robót przewidzianych do wykonania - przebudowa istniejących przepustów, - odmulenie i wykonanie murków czołowych na przepustach - oczyszczenie istniejących rowów z namułu - przebudowa zjazdów gospodarczych - wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy żwirowej kruszywem naturalnym - stabiliz. mech. z domieszką kruszywa łamanego 20% - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm-uzupełnienie poboczy drogi pospółką. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz planu BIOZ przediarze robót i kosztorysie ofertowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanym ww. dokumentacji. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, uporządkowanie ternu budowy po zakończeniu robót itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 68 000 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 9 marca 2009 r. do godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie 5 miesięcy - data rozpoczęcia 1.07.2009 data zakończenia 30.11.2009 r. f) Udzielą 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, g) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z postanowieniami SIWZ h) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) Wniosą wadium w wysokości 68 000 zł j) Udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 1 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, k) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, do kierowania robotami w branży budowlanej drogowej l) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej drogowej. m) przedstawią pisemne zobowiązanie się podmiotu do wykonania, dostarczenia i ułożenia masy asfaltowej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kosztorys ofertowy b) Wypełniony formularz ofertowy c) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy d) [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości e) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej drogowej f) [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa drogowego g) wykaz wykonanych 2 robót robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 1 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania h) załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.1.9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował k)[dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l)[dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, m)[dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r.( Dz.U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie n) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie 5 miesięcy od 1.07.2009 do 30.1.2009 r. o) Oświadczenie o akceptacji terminu związania ofertą. p) Oświadczenie o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. r) Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy s) Dowód wniesienia wadium t) Oświadczenie, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale u) Oświadczenie o udzieleniu 24 miesięcznego okresu gwarancji. w) Pisemne zobowiązanie podmiotu do wyprodukowania, dostarczenia i ułożenia masy asfaltowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

SIWZ-_drogi_lokalne.pdf (243.84 Kb)

Spakowane-Pliki.zip (10.59 Mb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_26.02.2009_r._i_modyfikacja_SIWZ.pdf (62.39 Kb)

Lista załączników do przetargu