Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnych zadań pn.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury

Gołdap: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnych zadań pn.:Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich w Gminie Gołdap
Numer ogłoszenia: 32082 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnych zadań pn.:Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich w Gminie Gołdap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1.prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2.stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3.wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; 4.podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5.prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6.stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7.prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8.współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11.sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; kontrola jakości wykonanych prac; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1.wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; 2.zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; 3.sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; 4.sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; 5.uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie obiektu; W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miasta i gminy Gołdap o następującym podziale (zakres prac budowlanych znajduje się w opisie technicznym - wyciągu z projektu wykonawczego): Przestrzeń miejska: 1.Dzielnica uzdrowiskowa 2.Tereny przemysłowe 3.Nad Potokiem 4.Osiedle I i II 5. Osiedle Kościuszki Przestrzeń pozamiejska: 1.Kolektor: Gołdap-Jurkiszki - Botkuny - Kolniszki 2.Boćwinka -Rożyńsk Mały Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14. Dokumentacja techniczna - projektowa, która jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępniona (wypożyczana) Wykonawcom bezpłatnie do sporządzenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej wypożyczenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 27 lutego 2009 r. do godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie do 30 grudnia 2011 r. f) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty określone specyfikacją istotnych warunków zamówienia. g) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, h) Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; i) Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi ww. zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, i elektrycznej, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy b) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy c) [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. d) Uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: budowlanej, sanitarnej, drogowej i elektrycznej e) [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każdy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) g) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w ww. pkt., h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, i) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 30.12.2011 r. k) Oświadczenie o akceptacji terminu związania ofertą. l) Oświadczenie o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. m) Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy n) Oświadczenie, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II piętro, pokój nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie

SIWZ-nadzor_kolektory.pdf (589.41 Kb)

Zal._nr_7_Opis_wykonawczy_-_Dzielnica_uzdrowiskowa.pdf (139.73 Kb)

Zal._nr_8_Opis_wykonawczy-_Tereny_przemyslowe.doc.pdf (141.48 Kb)

Zal._nr_9_Opis_wykonawczy_-_Osiedle_Nad_Potokiem.pdf (138.85 Kb)

Zal._nr_10_Opis_wykonawczy_-_Osiedle_I_i_II.doc.pdf (145.31 Kb)

Zal._nr_11_Opis_wykonawczy_-_Osiedle_Kosciuszki.doc.pdf (140.73 Kb)

zal._nr_12_Opis_wykonawczy_-_Jurkiszki-Kolniszki-Botkuny.doc.pdf (138.50 Kb)

Zal._nr_13_Opis_wykonawczy_-_Bocwinka-rozynsk_Maly.doc.pdf (137.93 Kb)

zawiadomienie o wyborze oferty - wyniki.doc (1.36 Mb)

Lista załączników do przetargu