Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Rożyńsk Mały oraz Boćwinka, kanalizacji sanitarnej Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn oraz oczyszczalni ścieków w m. Boćwinka

 

 Gołdap: Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Rożyńsk Mały oraz Boćwinka, kanalizacji sanitarnej Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn oraz oczyszczalni ścieków w m. Boćwinka
Numer ogłoszenia: 97432 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: e kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Rożyńsk Mały oraz Boćwinka, kanalizacji sanitarnej Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn oraz oczyszczalni ścieków w m. Boćwinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenach byłych PGR w Rożyńsku Małym i Boćwińce oraz rurociąg przesyłowy z m.Rożyńsk Mały do miejscowości Boćwińki Młyn, przebudowę oczyszczalni ścieków w Boćwińce, odbudowa dróg o nawierzchni żwirowej po wykonaniu kanalizacji sanitarnej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.sieci sanitarnej kanalizacyjnej Rożyńsk Mały, Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn, Boćwinka wraz z przyłączami do granic nieruchomości lub pierwszej istniejącej studni na danej nieruchomości. W skład sieci sanitarnej kanalizacyjnej wchodzą: a) Sieć sanitarna kanalizacyjna Rożyńsk Mały-Boćwiński Młyn obejmująca swym zakresem kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 1251,0mb kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 110mm - 24,0mb kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 90mm - 3991,0mb b) Sieć sanitarna kanalizacyjna w m. Boćwinka obejmująca swym zakresem kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 550,0mb kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 110mm - 36,0mb kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 63mm - 357,5mb c) przepompownie ścieków: - Przepompownie ścieków w m. Rożyńsk PR 1 - 1kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=7,83m3, H=17,70m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - Przepompownie ścieków w m. Boćwinka PB - 1kpl (przepompownia z betonu 1500mm z pompami Q=11,90m3, H=45,20m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) 2. Przebudowa oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej typu typu MUm-75 na mechaniczną biologiczną z reaktorem sekwencyjnym typu SBR Biogest Przebudowa obejmuje z uwagi na niskie efekty redukcji zanieczyszczeń w komorze Mum-75 modernizację ciągu technologicznego: część mechaniczną- pompownia wstępna ścieków surowych część biologiczna w postaci reaktora sekwencyjnego typu SBR Biogest gospodarka osadowa-przebudowa ciągu technologicznego odprowadzającego osady do istniejącego zbiornika magazynowego przebudowa istniejącego budynku przepompowni na budynek socjalno-techniczny drogi, place dojazdowe ogrodzenie terenu oczyszczalni. Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej i obmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00-9, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 29.04.2009 r. godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych tj.: określonych w art. 45 ust. 6. pkt. 2), 3), 4) i 5) ustawy należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj.: do dnia 29.04.2009 r. godz. 10.00 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 1.3 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 1.4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) 1.6 Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, 1.7 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.8 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 1.9 Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale III pkt. 8, ppkt. 8.1. SIWZ. 1.10 udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych (sieci kanalizacji sanitarnych; budowa przebudowa oczyszczalni ścieków) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 1 500 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: 1.11. posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 1.12. udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej; 1.13. przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (dot. osób o których mowa w pkt. 2.1. ppkt. 1.12) 1.14. przedstawią harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Kosztorys ofertowy uproszczony 1.2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 24) 1.3. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 25). 1.4. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 1.5. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi inżynierów budownictwa w branżach budowlanej, elektrycznej i sanitarnej 1.6. [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa 1.7. wykaz wykonanych 2 robót budowlanych(sieci kanalizacji sanitarnych; budowa przebudowa oczyszczalni ścieków) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 1 500 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, przedstawionych na załączniku nr 26 1.8 załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie (potwierdzenie pkt. 3.1. ppkt. 1.7), 1.9 wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 27, (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1., ppkt. 1.5. i 1.6.) 1.10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.11. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.12. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.13. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 1.14. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 1.15. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 24) o akceptacji terminu związania ofertą. 1.16. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 24) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 1.17 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 24) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 28), 1.18 Dowód wniesienia wadium 1.19 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 14), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 29 1.20 Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji. 1.21. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dotyczy dokumentów składanych przez Wykonawców zagranicznych w ppkt. 1.11., 1.12. i 1.13 - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

zal._nr_5.zip (9.64 Mb)

zal_11.zip (9.27 Mb)

zal_12-22.zip (4.20 Mb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_9.04.2009r..pdf (70.66 Kb)

zapytanie_17.04.2009.pdf (61.73 Kb)


Lista załączników do przetargu