Ogłoszenie o przetargu: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja i oczyszczanie ścieków Rożyńsk - Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka

 

Gołdap: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja i oczyszczanie ścieków Rożyńsk - Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka
Numer ogłoszenia: 149194 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja i oczyszczanie ścieków Rożyńsk - Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1.prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2.stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3.wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; 4.podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5.prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6.stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7.prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8.współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11.sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; kontrola jakości wykonanych prac; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1.wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; 2.zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; 3.sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; 4.sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; 5.uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie obiektu; W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miasta i gminy Gołdap 1.Boćwinka -Rożyńsk Mały (opis techniczny - załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14. Dokumentacja techniczna - projektowa, która jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępniona (wypożyczana) Wykonawcom bezpłatnie do sporządzenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej wypożyczenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 25 maja 2009 r. do godz. 10.00 Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych tj.: określonych w art. 45 ust. 6. pkt. 2), 3), 4) i 5) ustawy należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj.: do dnia 25 maja 2009 r. godz. 10.00 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłyną termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3. Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. 2.1.4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.1.5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ), 2.1.6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7. Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8. Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi ww. zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, i elektrycznej,.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 3.1.3. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1.4. Uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: budowlanej, sanitarnej, drogowej i elektrycznej 3.1.5. [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, (jako potwierdzenie wymogu określonego w powyższym ppkt. tj.: 3.1.4.) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa 3.1.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każdy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) 3.1.7. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione na podstawie ppkt. 3.1.6, zostały wykonane należycie, 3.1.8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4 (dotyczy osób określonych w ppkt. 3.1., ppkt. 1.5, 1.6) 3.1.9. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.1.10. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 3.1.11. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.12. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.13. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4), 3.1.14.Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6 Dotyczy dokumentów składach przez Wykonawców zagranicznych w ppkt. 3.1.3, 3.1.5., 3.1.9. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gołdap Pl. Zwycięstwa 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat I piętro Urząd Miejski w Gołdapi.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ_Bocwinka.pdf (207.68 Kb)

Opis_-_Drogi_i_ogrodzenie.pdf (74.73 Kb)Opis_-_Elektryka.pdf (74.79 Kb)Opis_-_Konstrukcja_-_SBR.doc.pdf (75.73 Kb)Opis_-_Projekt_technologiczny.doc.pdf (270.83 Kb)Opis_-_Sieci_wod-kan.doc.pdf (139.16 Kb)

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97432 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanalizacja i oczyszczania ścieków Rożyńśk - Boćwinka wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w m. Rożyńsk Mały oraz Boćwinka, kanalizacji sanitarnej Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn oraz oczyszczalni ścieków w m. Boćwinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.sieci sanitarnej kanalizacyjnej Rożyńsk Mały, Rożyńsk Mały - Boćwiński Młyn, Boćwinka wraz z przyłączami do granic nieruchomości lub pierwszej istniejącej studni na danej nieruchomości. W skład sieci sanitarnej kanalizacyjnej wchodzą: a) Sieć sanitarna kanalizacyjna Rożyńsk Mały-Boćwiński Młyn obejmująca swym zakresem kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 1251,0mb kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 110mm - 24,0mb kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 90mm - 3991,0mb b) Sieć sanitarna kanalizacyjna w m. Boćwinka obejmująca swym zakresem kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 550,0mb kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 110mm - 36,0mb kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 63mm - 357,5mb c) przepompownie ścieków: - Przepompownie ścieków w m. Rożyńsk PR 1 - 1kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=7,83m3, H=17,70m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - Przepompownie ścieków w m. Boćwinka PB - 1kpl (przepompownia z betonu 1500mm z pompami Q=11,90m3, H=45,20m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) 2. Przebudowa oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej typu typu MUm-75 na mechaniczną biologiczną z reaktorem sekwencyjnym typu SBR Biogest.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00-9, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1772500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Karwowski -Lipa Spólka jawna, ul.Polna 2A, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1772500

  • Oferta z najniższą ceną: 1772500 oferta z najwyższą ceną: 2343865

  • Waluta: PLN.






Lista załączników do przetargu