Sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja . 1.2. Grunty o powierzchni około 16,5 ha przeznaczone mają być następująco: - tereny pod budowę obiektów usługowych (m.in. kultury, handlu, gastronomii/ w tym lokalizacji obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży nie większej niż 2000m2, - tereny obsługi komunikacji samochodowej, infrastruktury technicznej, zieleni urządzonej, pasów parkingowych, - tereny pod nieuciążliwą działalność składową , magazynową, wytwórczo - produkcyjną, - tereny pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c)O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. d)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. e)Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ). f)Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g)Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero - jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego oferenta, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) Oświadczenie oferenta z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 1), Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie . Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiący przedmiot zamówienia / minimum dwa plany/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie . Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym. Aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w odpowiednim samorządzie zawodowym wykonawcy lub zatrudnionych pracowników w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 / sekretariat/ 19-500 Gołdap.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ_-plan__studium.doc (198.00 Kb)
GPO.7322-341(ZP-XXII)-3/09
Gołdap, 19.06.2009r
ZAWIADOMIENIE
o wyborze oferty
Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi, na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. : Dz. U. Nr 164 poz. 1163z 2006 r. z późn. zm.), zawiadamia, że w wyniku prowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego sporządzenia zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja,oferta złożona przez:
Zakład Usług Projektowych Architektoniczno- Urbanistycznych
ul. Orzeszkowej 16
19-400 Olecko
uznana została za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 2 pkt. 5) i art. 91 ust. 1 ww. Ustawy i wybrana do realizacji ww. zamówienia, za cenę ofertową w wysokości 46 360,00zł /słownie: czterdzieści sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych/.
Zamawiający dokonał oceny złożonych oferty, na podstawie kryterium ceny, zgodnie ze sposobem wskazanym w Rozdziale III, pkt.5 i 6. SIWZ.
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały trzy oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Ocena ofert /punktacja |
|
BDK-INPLUS sp. z o. o. ul. Wilczyńskiego 25E/216 10-686 Olsztyn |
158 600,00zł słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset złotych |
11,60 pkt |
|
Zakład Usług Projektowych Architektoniczno- Urbanistycznych ul. Orzeszkowej 16 19-400 Olecko |
46 360,00zł słownie: czterdzieści sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych |
40,00 pkt |
|
Spółdzielcze Biuro Projektów „PROJEKT-SUWAŁKI” ul. Kościuszki 79 16-400 Suwałki |
58 048,00zł słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy czterdzieści osiem złotych |
31,60 pkt |
W imieniu Zamawiającego
mgr inż. arch. Beata Kołakowska