Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na Sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap oraz mpzp części miasta Goldap.

    Sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Sporządzenie zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja . 1.2. Grunty o powierzchni około 16,5 ha przeznaczone mają być następująco: - tereny pod budowę obiektów usługowych (m.in. kultury, handlu, gastronomii/ w tym lokalizacji obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży nie większej niż 2000m2, - tereny obsługi komunikacji samochodowej, infrastruktury technicznej, zieleni urządzonej, pasów parkingowych, - tereny pod nieuciążliwą działalność składową , magazynową, wytwórczo - produkcyjną, - tereny pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c)O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. d)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. e)Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ). f)Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g)Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero - jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego oferenta, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) Oświadczenie oferenta z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 1), Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie . Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiący przedmiot zamówienia / minimum dwa plany/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie . Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym. Aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w odpowiednim samorządzie zawodowym wykonawcy lub zatrudnionych pracowników w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 / sekretariat/ 19-500 Gołdap.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ_-plan__studium.doc (198.00 Kb)

GPO.7322-341(ZP-XXII)-3/09

Gołdap, 19.06.2009r


ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty


Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi, na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. : Dz. U. Nr 164 poz. 1163z 2006 r. z późn. zm.), zawiadamia, że w wyniku prowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego sporządzenia zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gołdap, przyjętego uchwałą nr XXXIV/183/2001 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 mają 2001r. oraz opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Gołdap, położonego między obwodnicą Gołdapi, ulicą Wojska Polskiego, projektowaną ulicą łączącą ul. Wojska Polskiego z ul. Osiedle I , ulicą Osiedle I i ulicą Konstytucji 3 Maja,oferta złożona przez:

Zakład Usług Projektowych Architektoniczno- Urbanistycznych

ul. Orzeszkowej 16

19-400 Olecko

uznana została za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 2 pkt. 5) i art. 91 ust. 1 ww. Ustawy i wybrana do realizacji ww. zamówienia, za cenę ofertową w wysokości 46 360,00zł /słownie: czterdzieści sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych/.

Zamawiający dokonał oceny złożonych oferty, na podstawie kryterium ceny, zgodnie ze sposobem wskazanym w Rozdziale III, pkt.5 i 6. SIWZ.

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały trzy oferty:


Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Ocena ofert

/punktacja

BDK-INPLUS sp. z o. o.

ul. Wilczyńskiego 25E/216

10-686 Olsztyn

158 600,00zł

słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset złotych

11,60 pkt

Zakład Usług Projektowych Architektoniczno- Urbanistycznych

ul. Orzeszkowej 16

19-400 Olecko

46 360,00zł

słownie: czterdzieści sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych

40,00 pkt

Spółdzielcze Biuro Projektów

PROJEKT-SUWAŁKI”

ul. Kościuszki 79

16-400 Suwałki

58 048,00zł

słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy czterdzieści osiem złotych

31,60 pkt

W imieniu Zamawiającego

mgr inż. arch. Beata Kołakowska



Lista załączników do przetargu