Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nadzór inwestorski Boćwinka
głoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 149194-2009 z dnia 2009-05-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
1.Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie...
Termin składania ofert: 2009-05-25
Gołdap: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja oczyszczanie ścieków Rożyńsk- Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka
Numer ogłoszenia: 197776 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149194 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja oczyszczanie ścieków Rożyńsk- Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1.prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2.stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3.wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; 4.podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5.prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6.stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7.prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8.współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11.sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; kontrola jakości wykonanych prac; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1.wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; 2.zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; 3.sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; 4.sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; 5.uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie obiektu; W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miasta i gminy Gołdap 1.Boćwinka -Rożyńsk Mały (opis techniczny - załącznik nr 1 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22800 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji SAN-SYSTEM Karol Brodowski ul. Składowa 3a/23 19-400 Olecko, ul. Składowa 3a/23, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 22800
Oferta z najniższą ceną: 36000 oferta z najwyższą ceną: 22800
Waluta: PLN.