Gołdap: Wybór banku wykonującego obsługę bankową budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych oraz świadczenia podstawowych usług bankowych
Numer ogłoszenia: 201304 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku wykonującego obsługę bankową budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych oraz świadczenia podstawowych usług bankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gołdap oraz jednostek finansowanych poprzez ten budżet, tj.: - Urząd Miejski w Gołdapi, - Dom Kultury w Gołdapi, - Biblioteka Publiczna w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gołdapi, - Szkoła Podstawowa w Jabłońskich, - Szkoła Podstawowa w Boćwince, - Szkoła Podstawowa w Grabowie, - Szkoła Podstawowa w Pogorzeli, - Gimnazjum Samorządowe Nr 1 w Gołdapi, - Zespół Szkół w Grabowie, - Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Gołdapi, - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi. w zakresie: otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych udostępnienia międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków ELIKSIR lub innego równoważnego, prowadzenia subkont w ramach danego rachunku bankowego, lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i overnight.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 29-06-2009 r.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c)udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem e) zrealizują zamówienie w terminie 3 lat od daty zawarcia umowy f) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, g) wniosą wadium h) posiadają oddział lub filię banku mieszcząca się w Gołdapi. i) przedłożą projekt umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy , b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert), d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, c) aktualny statut banku, d) zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych, e) bilans banku (rachunek zysków i strat) za 2008 rok, f) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie 3 lat od daty podpisania umowy, g) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą, h) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy i) dowód wniesienia wadium, j) projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę k) wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).