Gołdap: Dostawa samochodu osobowego z wyposażeniem specjalistycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 211994 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego z wyposażeniem specjalistycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej w Gołdapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego z wyposażeniem specjalistycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej w Gołdapi o następujących parametrach: a) nadwozie: - kolor nadwozia - niebieski metalizowany - liczba miejsc - 5 - nadwozie - 5-cio drzwiowe . drzwi kierowcy i pasażera z prawej strony skrzydłowe . drzwi w drugim rzędzie siedzeń prawe i lewe przesuwne z szybami uchylnymi - drzwi tylne uchylne (klapa) - roleta bagażowa - relingi dachowe wzdłużne - część bagażowa wyłożona wykładziną b) podwozie: - napęd na przednie koła - koła o średnicy 16, felgi stalowe - utwardzone zawieszenie - osłona metalowa pod całym silnikiem c) silnik: - rodzaj paliwa - olej napędowy - pojemność skokowa minimum 1,6 cm3 - moc silnika minimalna 90 KM - układ zasilania - turbo d) skrzynia biegów: - manualna - 5 stopniowa + wsteczny e) wymiary samochodu: - długość całkowita 4100mm - 4400mm - szerokość całkowita mierzona z lusterkami zewnętrznymi2000mm - 2200mm - wysokość całkowita mierzona bez relingów dachowych i zespolonej belki świetlnej 1800mm - 2000mm f) wyposażenie dodatkowe: - dodatkowe nowe 4 koła z oponami zimowymi (felgi stalowe) - system hamulcowy ABS - poduszki powietrzne kierowcy i pasażera - światła przeciwmgielne - wspomaganie układu kierowniczego - szyby boczne przednie elektryczne - lusterka boczne sterowane elektrycznie - centralny zamek z pilotem zdalnego sterowania - zabezpieczenie - immobiliser - dywaniki podłogowe - gumowe - instalacja radiowa - radio AMFM - pokrowce na siedzeniach przednich - autoalarm g) Wyposażenie specjalistyczne: - instalacja elektryczna (12V) i antenowa do montażu radiotelefonu (częstotliwość 147,950MHz) oklejenie samochodu pasem wyróżniającym barwy pomarańczowej z folii odblaskowej o szerokości 8 - 15cm umieszczonym wokół pojazdu poniżej dolnej krawędzi okien z napisem STRAŻ MIEJSKA w linii pasa wyróżniającego (napis z tego samego materiału co pas wyróżniający) belka świetlna, dachowa zespolona z napisami STRAŻ MIEJSKA z dwoma punktami świetlnymi błyskowymi koloru pomarańczowego z urządzeniem do podawania komunikatów głosowych i dźwiękowych. - drugi komplet szkieł do punktów świetlnych belki świetlnej - w kolorze niebieskim przedział dla osób czasowo zatrzymanych w drugim rzędzie siedzeń pojazdu wyposażony w: wentylator wywiewno - nawiewny włączany przez kierowcę, krata z laminatem od strony osób przewożonych za drugim rzędem siedzeń (kanapą), ściana profilowana z laminatu do oparć foteli przednich z możliwością obserwacji osób przewożonych od strony kierowcy, profile siedzeń i oparcia z materiału łatwo zmywalnego, otwory spustowe w podłodze, pod siedzeniami uchwyty umożliwiające przypięcie kajdanek, blokada otwarcia bocznych drzwi przesuwnych od wewnątrz pojazdu, wyjście awaryjne h) gwarancja i serwis: Wykonawca zapewnia gwarancję na samochód wraz z wyposażeniem wg ogólnych warunków gwarancyjnych przewidzianych przez producenta dla danego rodzaju samochodu Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodu w autoryzowanych stacjach obsługi w odległości nie większej niż 90km od siedziby Zamawiającego i) informacje dodatkowe: Dopuszcza się pojazdy z rozbudowaną wersją wyposażenia. Dostarczony zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie bez wad fizycznych i prawnych. Z chwilą dostawy samochodu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: książkę samochodu, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi, świadectwo homologacji oraz dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim. Samochód osobowy objęty zakresem przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2008 lub 2009 oraz musi spełniać wymagania techniczne wynikające z przepisów o rejestracji i dopuszczenia do ruchu na drogach Polski i Unii Europejskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 10.07.2009 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, d) Polisa, a w przypadku braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc (68.00 Kb)
odp._na_zlozone_zapytanie_30.06.2009_i_modyfikacja_SIWZ.doc (88.00 Kb)