Gołdap:Wykonanie remontu budynku Szkoły Podstawowej w Boćwince 13, gm. Gołdap - I etap”
Numer ogłoszenia: 217512 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Boćwince , Boćwinka 13, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 615 66 12, faks 0-87 615 66 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku Szkoły Podstawowej w Boćwince 13, gm. Gołdap - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont bieżący Szkoły Podstawowej w Boćwince wraz z wymianą pokrycia dachu na blachodachówkę. Opis budynku: Budynek przedwojenny, murowany, parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Dach dwuspadowy, pokryty dachówką. Dane budynku: Budynek posiada: - powierzchnię zabudowy 353,3 m², - powierzchnię użytkową 538,7 m² Konstrukcja budynku: Ławy i ściany fundamentowe z kamienia i cegły. Ściany nośne z cegły pełnej, ściany działowe z cegły pełnej na parterze, na poddaszu lekkie ściany suprema, płyta pilśniowa, płyty kartonowo - gipsowe. Stropy drewniane, schody drewniane i żelbetowe. Dach o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachówką ceramiczną. Budynek posiada przyłącza: wod-kan, co z kotłowni własnej, energetyczne, telefoniczne. Stan techniczny budynku dostateczny. Projekt zakłada gruntowny remont poddasza z przebudową ścianek działowych, remont bieżący parteru, remont dachu z wymianą pokrycia na blachodachówkę. Zakres prac obejmuje wykonanie: -uzupełnienie elementów konstrukcji więźby dachowej, -wymiana pokrycia na blachodachówkę, -wymiana stolarki okiennej na poddaszu, -wymiana stolarki drzwiowej z przebudową otworów drzwiowych w całym budynku, -kompleksowy remont i zmiana wykończenia wewnętrznego budynku (z wymianą -podsufitek i podłóg na poddaszu i części parteru), -przebudowa lekkich ścianek poddasza, -remont bieżący instalacji elektrycznej z uzupełnieniem opraw oświetleniowych z -wykonaniem instalacji ewakuacyjnej ppoż. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniki nr 7 i 8, przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych stanowiących Załączniki nr 9,10 i 11. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 12. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: -organizacji i zagospodarowania placu budowy, -dostarczenia materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, -doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, -ubezpieczenia budowy, -utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót itp. Termin wykonania robót budowlanych wewnątrz budynku do 30 sierpnia 2009r. Termin wykonania robót budowlanych na zewnątrz budynku do 31 października 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 22 lipca 2009 r. Godz. 10.00, tj.: do wyznaczonego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: 70 1020 4724 0000 3202 0040 7577 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych tj.:określonych w art. 45 ust. 6. pkt. 2), 3), 4) i 5) ustawy należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Boćwince do wyznaczonego terminu składania ofert tj.: do dnia 22 lipca 2009 r. Godz. 10.00. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłyną termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie 6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7. Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 8. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 9. Wniosą wadium w wysokości określonej w SIWZ. 10. Udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 200 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w branży budowlanej i elektrycznej. 12. Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej i elektrycznej. 13. Przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 14. Przedstawią harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych z zachowaniem terminów wyznaczonych do zakończenia każdego z etapów realizacji inwestycji..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Kosztorys ofertowy. 2 Wypełniony formularz ofertowy 3 Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) 5 Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 6 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi inżynierów budownictwa w branżach: budowlanej oraz elektrycznej 7 Zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu aktualne na dzień składania ofert, 8 Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 9 Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w SIWZ 10 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą. 11 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 12 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy 13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie, w przypadku uczestnictwa podwykonawców informacja o ich udziale 14 Wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 200 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania 15 Załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie 16 Dowód wniesienia wadium. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Boćwince Boćwinka 13, 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gabinet Dyrektora Szkoły Podstawowej w Boćwince, Boćwinka 13, gm. Gołdap.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ.pdf (215.57 Kb)SIWZ.pdf (215.57 Kb)SIWZ.pdf (215.57 Kb) - załacznik od 1 do6
Zalacznik_nr_7_-_Projekt_budowlany.zip (10.11 Mb)
Zalacznik_nr_8-_Branza_elektryczna.zip (1.14 Mb)
Zalacznik_nr_9_-_Przedmiar_branza_budowalna.pdf (1.08 Mb)Zalacznik_nr_10_-_Przedmiar_roboty_elektryczne.pdf (64.10 Kb)Zalacznik_nr_11_-_Kosztorys_roboty_elektryczne.pdf (123.44 Kb)Zalacznik_nr_12-_Specyfikacje_Techniczne.pdf (284.12 Kb)