Gołdap: Budowa parkingu przy ul. Paderewskiego w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 222806 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Paderewskiego w Gołdapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Paderewskiego w Gołdapi. Miejsce wykonania zamówienia - Gołdap w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 1 oraz kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamowień : 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych; 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów; 45233123-7 Roboty w zakresie dróg podrzędnych; 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych. Zakres prac obejmuje: 1.1. Roboty rozbiórkowe Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka), rozebranie krawężników i obrzeży, rozebranie nawierzchni z płytek betonowych oraz nawierzchni betonowej. Wywiezienie materiałów z rozbiórki. 1.2. Budowa parkingu Roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie; podbudowa betonowa z betonu , ustawienie krawężników, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej.. 1.3. Ogrodzenie Siatka stalowa ocynkowana powlekana na słupkach z rur stalowych o wysokości 1,8 m z bramami stalowymi dwuskrzydłowymi oraz furtkami. 1.4. Chodniki Roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie, ustawienie obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm 1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa (wyciąg). 3. Przedmiar robót. Materiały wskazane w dokumentacji i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.11.13.00-1, 45.11.27.10-5, 45.23.31.23-7, 45.23.31.61-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 27.07.2009 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 27.07.2009 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, g) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - w przypadku o którym mowa w art. 46 ust. 4a ustawy PZP h) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 450 000 zł ,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), - Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży drogowej. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki pieniężne w wysokości minimum 350 000 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) kosztorys ofertowy c)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 450000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), g) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży drogowej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień składania oferty, h) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 350 000,00 zł i) dokument potwierdzający wniesienie wadium,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19 - 500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19 - 500 Goldap sekretariat pokój 12A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Budowa_parkingu_ul.Paderewskiego_SST_2_-_zalacznik_nr_8.pdf (1.89 Mb)
Budowa_parkingu_ul.Paderewskiego_SST_3_-_zalacznik_nr_8.pdf (1.20 Mb)
Budowa_parkingu_ul.Paderewskiego_STO_-_zalacznik_nr_8.pdf (829.32 Kb)
Przedmiar_robot_-_parking_przy_ul._Paderewskiego-_zalacznik_nr_6.pdf (217.06 Kb)
Fragment_planu_zagospodarowania-budowa_parkingu_przy_ul.Paderewskiego_-_zalacznik_7.pdf (108.49 Kb)
Odpowiedz_na_zlozone_zapytania-budowa_parkingu_przy_ul.Paderewskiego_w_Goldapi.pdf (40.95 Kb)