Ogłoszenie o przetargu Linia kablowa nN oświetlenia ulicznego ul. Warszawska w Gołdapi

Gołdap: Linia kablowa nN oświetlenia ulicznego ul. Warszawska w Gołdapi

Numer ogłoszenia: 233466 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087

6156000, faks 087 6150800.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Linia kablowa nN oświetlenia ulicznego ul. Warszawska w

Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii

kablowej nN oświetlenia ulicznego ul. Warszawska w Gołdapi (zakres zamówienia obejmuje słupy oświetleniowe od nr

1 do nr 9 z podłączeniem do lini energetycznej w ul. Jaćwieskiej i do linii energetycznej przy ul. Warszawskiej)

posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamowień(CPV): 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie

budowy linii energetycznych; 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych; 45232200-4

Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych; 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia; 45316110-9

Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. Zakres prac obejmuje m.in. obsługę geodezyjną (wytyczenie i

inwentaryzacja powykonawcza); roboty ziemne; roboty związane z rozbiórką i ponownym wykonaniem nawierzchni

chodników i dróg; ułożenie linii kablowej oświetleniowej; montaż słupów; montaż opraw oświetleniowych; prace

porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót. Materiały wskazane w dokumentacji i

pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi

wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz

jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być

niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi

Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez

Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.23.22.10-7, 45.23.22.00-4, 45.31.56.00-4,

45.31.61.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I

TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w

wysokości 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w

wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 03.08.2009 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: -

pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z

tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach

ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c)

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu

Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.08.2009 r. do godz.

1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP

S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia

uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną

formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zamawiający zwraca

niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który

został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, g) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami

na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach

określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn

leżących po stronie Wykonawcy. - w przypadku o którym mowa w art. 46 ust. 4a ustawy PZP h) Zamawiający

niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia

publicznego, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie

rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W

przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w

obrocie prawnym, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub

czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami

budowlanymi w specjalności elektrycznej - kierownik budowy. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o

udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów

wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców

postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły spełnia

- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania

się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając

uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za

odrzuconą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) kosztorys ofertowy

c)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo

zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu

Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie

zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że

uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania ofert, f) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami

budowlanymi w specjalności elektrycznej - kierownik budowy oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę

samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień

składania oferty, g) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.goldap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi

Pl.Zwycięstwa 14 19 - 500 Gołdap Pokój 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina

11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl.Zwycięstwa 14 19 - 500 Gołdap Sekretariat (pokój 12A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Linia_kablowa__nN_osw._uliczn._ul.__Warszawska_-STWiORB_-_zalacznik_nr_8.pdf (172.87 Kb)

Projekt_techn._linia_kablowa_nN_oswiet._uliczn._ul.Warszawska_-_zalacznik_nr_7.pdf (707.78 Kb)

Projekt_techn._linia_kablowa_nN_oswiet._uliczn._ul.Warszawska__-_zalacznik_nr_6.pdf (115.19 Kb)

Przedmiar_robot_linia_kablowa_nN_oswiet._uliczn.ul.Warszawska_-_zalacznik_nr_5.pdf (135.70 Kb)

SIWZ-linia_kablowa_nN_oswietlenia_ulicznego_ul._Warszawska_w_Goldapi.pdf (196.86 Kb)

Odpowiedz_na_zlozone_zapytania_Oswietlenie_ul.Warszawska.pdf (35.87 Kb)

Lista załączników do przetargu