Ogłoszenie o przetargu: Letnie i zimowe utrzymanie ulic, chodników i zieleńców w mieście Gołdap

Letnie i zimowe utrzymanie ulic, chodników i zieleńców w mieście Gołdap
Numer ogłoszenia: 262314 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie ulic, chodników i zieleńców w mieście Gołdap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Gołdapi polegające na: a) oczyszczaniu chodników, placów oraz ulic w okresie letnim, b) konserwacji i odnawianiu koszy ulicznych polegające na bieżącej naprawie uszkodzeń tj. prostowanie wgnieceń, spawanie i odmalowanie z przywróceniem do stanu używalności, c) sprzątaniu miasta po imprezach masowych organizowanych przez gminę (przyjmuje się do trzech imprez masowych w ciągu roku), d) bieżącym opróżnianiu koszy ulicznych i parkowych, wywozie zebranych odpadów i zmiotek z powierzonych do obsługi terenów na składowisko miejskie - na podstawie posiadanego zezwolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005r. Nr 236, poz 2008 ze zm.); ustawą o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Gołdapi Nr XLII.260.06 z dnia 20.04.2006r w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gołdap, e) koszeniu trawy na terenach powierzonych - min. z 6-krotną częstotliwością, f) utrzymaniu ulic i chodników w mieście w okresie zimowym poprzez: - odśnieżanie chodników, dróg dojazdowych i ulic, - zwalczanie śliskości i gołoledzi na chodnikach, dojazdach i ulicach. Szczegółowe wymagania w zakresie utrzymania letniego i zimowego ulic, chodników parkingów i placów zostały określone w Warunkach dodatkowych letniego i zimowego utrzymania ulic i chodników..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.11.00-2, 77.31.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 10.08.2009 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 6.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy i formularz cenowy 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.1.3aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3.1.5aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6 dowód wniesienia wadium Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pok. 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, I p. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ.pdf (151.52 Kb)

zalacznik_nr_1A_ceny_jednostkowe.doc (70.50 Kb)

zalacznik_nr_5_Umowa_utrzymanie_2009-2010.doc (97.50 Kb)

zalacznik_nr_6_warunki_dodatkowe.doc (75.00 Kb)

zalacznik_nr_7_-_wykaz_ulic_gminnych.doc (115.00 Kb)

zalacznik_nr_8_-_wykaz_ulic_powiatowych.doc (147.50 Kb)

zalacznik_nr_9_-_zielen.doc (79.00 Kb)

zalacznik_nr_10_-_chodniki_powiatowe.doc (89.50 Kb)

zalacznik_nr_10a_-_odcinki_chodnikow_powiatowych.doc (77.50 Kb)

zalacznik_nr_11_-_chodniki_gminne.doc (98.50 Kb)

zalacznik_nr_11a_-_odcinki_chodnikow_gminnych.doc (66.00 Kb)

 

Lista załączników do przetargu