Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego: "Remont istniejącego budynku OSP w Dunajku Gmina Gołdap"

Gołdap: Remont istniejącego budynku OSP w Dunajku Gmina Gołdap

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącego budynku OSP w Dunajku Gmina Gołdap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie remontu budynku OSP w Dunajku gm. Gołdap z wykonaniem przebudowy dachu i elewacji (stara część remizy).

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku murowanym, jedno kondygnacyjnym z poddaszem użytkowym, b. Podpiwniczenia, przekryty dachem wysokim o konstrukcji drewnianej , kryty dachówką ceramiczną esówką. Fundamenty z kamienia, strop drewniany na belkach drewnianych, stolarka okienna i drzwiowa drewniana nietypowa. Tynki wewnętrzne cem-wap. Malowane farbą wapienną,zewnętrzne- licówka z cegły, częściowo tynki cementowo - wapienne nakrapiane. Powierzchnia zabudowy - 96,59 m2, kubatura 383,43 m3. Opis robót: przebudowa dachu: wymiana konstrukcji drewnianej ( kleszczowo - płatwiowa), wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę, wymiana stropu drewnianego nad cz. garażową budynku, wymurowanie i przebudowa kominów, wykonanie schodów żelbetowych wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa ścian wewnętrznych, roboty wykończeniowe wewnętrzne: wymiana tynków, wykonanie posadzek, roboty malarskie wykonanie elewacji z dociepleniem ścian styropianem instalacje wewnętrzne: wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, instalacja wod-kan. wewnętrzna, instalacja co, cw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).

Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 11 sierpnia 2009 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo 3) kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4)gwarancjach bankowych; 5)gwarancjach ubezpieczeniowych; 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium.

Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy 3.1.2. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ 3.1.3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - złożone na załączniku nr 2 do SIWZ. 3.1.4. [dotyczy wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3.1.5. Oświadczenie Wykonawcy , że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3.1.6 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branżay budowlanej, 3.1.7 [dotyczy wykonawcy krajowego] zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa 3.1.8 Wykaz wykonanych 4 robót budowlanych - robót remontowo- budowlanych z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 100 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, przedstawionych na załączniku nr 4 do SIWZ 3.1.9 Załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie (potwierdzenie ppkt 1.10.) 3.1.10 Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi pok. 28 Plac Zwycięstwa 14, 19 - 500 Gołdap tel. 0 (prefiks) 87 615-60-46.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ.pdf (200.37 Kb)

Zal.nr_3_projekt_umowy.doc (139.00 Kb)

Zalacznik_nr_7_Projekt_budowlany.zip (276.52 Kb)

Zalacznik_nr._8_Specyfikacja_techniczna.pdf (3.79 Mb)

Zalacznik_nr_9_Przedmiary_robot.zip (148.60 Kb)




Lista załączników do przetargu