Dostawa oleju opałowego lekkiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY NAZWA I ADRES:
Gimnazjum Nr 1 im. Noblistów Polskich, ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6151382, fax 087 6151382
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego
1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 Wielkość zamówienia 65 m3
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.20.00-8, 23.13.20.00-1.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3 Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2.1.4 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, tj. posiadają koncesję na przewóz materiałów niebezpiecznych (paliw płynnych) 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8 Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności
2.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
3.1.1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2 Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 3.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert. 3.1.4 wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4 , (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1.5. i 3.1.6.) 3.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, 3.1.8 Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 3.1.9 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.10 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.11 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3), 3.1.12 Koncesja na przewóz materiałów niebezpiecznych 3.1.13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 4. 3.1.14 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Kościuszki 30.
4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Kościuszki 30 - sekretariat szkoły.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Data publikacji: 2009-09-17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lista załączników do przetargu

  1. przetarg-2009opensiwz.odt
  2. siwz.pdf
Autor: Beata Skok
Data utworzenia: 17-09-2009 10:11:38
Autor edycji: Beata Skok
Data edycji: 17-09-2009 10:14:59