Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry
Numer ogłoszenia: 343732 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: - przyjmowanie, składowanie, unieszkodliwianie i odzysk odpadów komunalnych w sposób przewidziany technologią obiektu oraz zgodnie z Instrukcją Eksploatacji Składowiska Odpadów w m. Kośmidrach, gm. Gołdap (załącznik nr 6); - prowadzenie systemu selektywnego odbierania odpadów komunalnych i dostarczanie ich do miejsc odzysku i unieszkodliwiania, uzyskując: ograniczanie ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, wydzielanie odpadów niebezpiecznych z odpadów komunalnych, określony poziom odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych. Faktyczny odzysk ilościowy przedstawiany Zamawiającemu w sprawozdaniach winien być udokumentowany poprzez potwierdzenie odbioru surowców przez podmioty prowadzące działalność w zakresie odbioru ww. odpadów; - poddawanie odzyskowi lub unieszkodliwianie niesegregowanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych; - zagęszczanie przyjętych odpadów w proporcji 1 : 3; - utrzymanie i eksploatacja składowiska odpadów w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska oraz zachowanie wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i zasad ochrony środowiska; - prowadzenie ewidencji ilości, rodzaju odpadów zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz.213) oraz ewidencji wpływów za przyjmowane odpady na składowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów odpadów lub ich ilości, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów, oraz kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą prowadzić uproszczoną ewidencję odpadów (Dz. U. Nr 152, poz. 1735); - konserwacja i remont własnych środków trwałych; - ogrzewanie, pobór i odprowadzenie wody, energii elektrycznej i inne na własny koszt; - ubezpieczenie w zakresie podstawowym i NW; - czas pracy obiektu, który ustala się: w okresie zimowym od godz. 700 do 1700 (1 październik - 31 marzec), w okresie letnim od godz. 700 do 1800 ( 1 kwietnia - 30 września); - utrzymanie niezbędnej do administracji obiektu obsady personalnej, w tym: zatrudnienie na składowisku: dozorcy (m.in. kierowanie składowiskiem), operatora z uprawnieniami do obsługi spycharki i kompaktora; - zapewnienie obsługi technicznej składowiska sprzętem własnym lub dzierżawionym, w tym : sprzęt do zagęszczania odpadów - dla prowadzenia prawidłowej eksploatacji wysypiska - zakłada się okresową pracę spycharki gąsienicowej i kompaktora, zapewnienie wszystkich materiałów, surowców i usług potrzebnych do eksploatacji obiektu, - utrzymanie powierzonych obiektów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym; - prawidłowe utrzymanie drogi dojazdowej - od ulicy Żeromskiego - do bramy składowiska, poprzez jej obkaszanie (2 m w głąb), w okresie wiosenno - letnio - jesiennym uzupełnianie ubytków nawierzchni żwirowej i jej równanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie zapobiegając śliskości; - prawidłowe utrzymywanie dróg operacyjnych poprzez oczyszczenie z piasku, odpadów lekkich i innych zanieczyszczeń; - koszenie części zielonych terenu składowiska włącznie ze skarpami niecki, a także obkaszanie pasa ochronnego zieleni wokół składowiska; - pobieranie i odprowadzanie do właściwego Urzędu Marszałkowskiego opłaty za korzystanie ze środowiska - według wzoru i zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2005r. w sprawie wzorów wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat i sposobu przedstawiania tych informacji (Dz.U.z 2005r.Nr 252,poz.2128); - prowadzenie monitoringu składowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowiska odpadów oraz Instrukcją Eksploatacji Składowiska..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.10.00-8, 90.53.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( co najmniej 1 osoba posiadająca niezbędne kwalifikacje w zakresie składowania odpadów - potwierdzone stosownymi świadectwami - certyfikatami), 3.1.5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pok. nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I p. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).