Gołdap: Dostawa oleju opałowego lekkiego w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 404972 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150641, faks 087 6150641. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.livenet.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):09135000-4 oleje opałowe, 09211810-2 oleje lekkie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r., wg zapotrzebowania Zamawiającego około 240000 litrów. Właściwości i wymagania dla dostarczanego oleju opałowego lekkiego: Olej opałowy lekki , Temperatura referencyjna + 15 stopni C; Wartość opałowa kJ/kg ,min. 42 600; Temperatura zapłonu min. 56 stopni C; Zawartość siarki % (m/m) -max. 0,20 ;Temperatura płynięcia stopni C -max. -20; Zawartość wody Mg/kg -max. 200; Całkowita zawartość zanieczyszczeń Mg/kg -max. 24; Pozostałość po spopieleniu % - max. 0,01. Ilość 240000 l. Dostawy odbywać się będą na żądanie Zamawiającego, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony faksem lub telefonicznie, co najmniej dwa dni przed wymaganą dostawą z określeniem ilości danej partii dostawy. Przewiduje się wielkość pojedyńczej dostawy na około 8000 l. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych. Zamawiający posiada 2 kotłownie zlokalizowane w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnego hala-basen w Gołdapi, ul.Partyzantów 31. Samochody dostarczające olej opałowy lekki winne być wyposażone w przewód do tankowania o długości min. 20 m. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu ilość dostaw oleju opałowego lekkiego jest ilością prognozowaną, w związku z tym może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa jakości dla dostarczonego oleju opałowego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4, 09.21.18.10-2. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj.: posiadają koncesję na przewóz materiałów niebezpiecznych (paliw płynnych), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. d) udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). c) koncesja na przewóz materiałów niebezpiecznych (paliw płynnych) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, f) polisa, a w przypadku braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl , www.osir.livenet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A 19 - 500 Gołdap. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A 19 - 500 Gołdap (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).