Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości OSiR Gołdap

Gołdap: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 405044 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150641, faks 087 6150641. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.livenet.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości posiadające oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):24300000-7 Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne, 24311411-1 Kwas siarkowy, 24312121-8 Chlorek glinu, 24312130-4 Uwodniony chlorek glinu, 24312220-2 Podchloryn sodowy, 24450000-3 Wyroby rolno-chemiczne, 24962000-5 Chemikalia do uzdatniania wody w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r., wg zapotrzebowania Zamawiającego. Asortyment środków i wymagania im stawiane określa załącznik nr 1a do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Dostawy odbywać się będą na żądanie Zamawiającego, o czym Wykonawca będzie powiadamiany faksem lub telefonicznie z określeniem każdorazowo ilości środków. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania dostawy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Dostawy będą dostarczane na koszt Wykonawcy do Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego hala-basen w Gołdapi, ul.Partyzantów 31A. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu (załącznik nr 1a do SIWZ) ilość środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości jest ilością prognozowaną, w związku z tym może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca dostarczy dokumentację dla każdego dostarczanego środka chemicznego tj.: Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, kartę charakterystyki Niebezpiecznej Substancji Chemicznej, instrukcję użytkowania w języku polskim. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.31.14.11-1, 24.31.21.21-8, 24.31.21.30-4, 24.31.22.20-2, 24.45.00.00-3, 24.96.20.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości posiadające oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):24300000-7 Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne, 24311411-1 Kwas siarkowy, 24312121-8 Chlorek glinu, 24312130-4 Uwodniony chlorek glinu, 24312220-2 Podchloryn sodowy, 24450000-3 Wyroby rolno-chemiczne, 24962000-5 Chemikalia do uzdatniania wody w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r., wg zapotrzebowania Zamawiającego. Asortyment środków i wymagania im stawiane określa załącznik nr 1a do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Dostawy odbywać się będą na żądanie Zamawiającego, o czym Wykonawca będzie powiadamiany faksem lub telefonicznie z określeniem każdorazowo ilości środków. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania dostawy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Dostawy będą dostarczane na koszt Wykonawcy do Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego hala-basen w Gołdapi, ul.Partyzantów 31A. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu (załącznik nr 1a do SIWZ) ilość środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości jest ilością prognozowaną, w związku z tym może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca dostarczy dokumentację dla każdego dostarczanego środka chemicznego tj.: Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, kartę charakterystyki Niebezpiecznej Substancji Chemicznej, instrukcję użytkowania w języku polskim. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy, który został  wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny, karty charakterystyki Niebezpiecznej Substancji Chemicznej i instrukcję użytkowania w języku polskim dla proponowanych środków chemicznych, e) polisa, a w przypadku braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl , www.osir.livenet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A 19 - 500 Gołdap. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:15, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A 19 - 500 Gołdap (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-osirsrch-2009.doc
  2. siwz-osirsrch-2009.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 25-11-2009 8:12:23
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 25-11-2009 8:12:23