Gołdap: Przygotowywanie w 2010 roku projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art.50, ust.4 i art.60 ust.4 ustawy z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80 poz.717 ze zmianami
Numer ogłoszenia: 251095 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie w 2010 roku projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art.50, ust.4 i art.60 ust.4 ustawy z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80 poz.717 ze zmianami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. W zakres usługi wchodzi przygotowywanie w 2010 roku projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z ustawą z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz.717 ze zmianami/ z podziałem na następujące kategorie: 1.1.1. decyzje o warunkach zabudowy na: a. budynki wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, przeznaczone na działalność związaną z produkcją, handlem, administracją, rzemiosłem, wystawiennictwem, kultem religijnym oraz budynki mieszkalne wielorodzinne, b. budynki mieszkalne jednorodzinne wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, c. budowle, o których mowa w przepisach prawa budowlanego, d. zespół garaży, budynki gospodarcze i garaże, e. inwestycje liniowe, f. zmiana zagospodarowania terenu. 1.1.2. decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 1.2.Ilość projektów decyzji zależeć będzie od ilości wniosków o ustalenie warunków zabudowy o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, które napłyną do Urzędu Miejskiego w Gołdapi w 2010r. 1.3.Opracowywanie projektów decyzji będzie następowało w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku wraz ze zgromadzonymi przez Architekta Miejskiego aktami sprawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Odstąpiono od pobrania wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 21. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 3.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przedstawiony na załączniku nr 3, 3.1.5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie. 3.1.7. Uprawnienia budowlane w następujących branżach: architektura lub urbanistyka. 3.1.8. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w samorządzie zawodowym: Izbie Architektów lub Izbie Urbanistów aktualne na dzień składania ofert. 3.1.9. Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem, charakterem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, t.j. przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3.1.10. Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Wydział GPO Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi - sekretariat Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).