Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry

Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry
Numer ogłoszenia: 439372 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404976 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przyjmowanie, składowanie, unieszkodliwianie i odzysk odpadów komunalnych w sposób przewidziany technologią obiektu, zgodnie z Instrukcją Eksploatacji Składowiska Odpadów w m. Kośmidry, gm. Gołdap (załącznik nr 6) oraz wytycznymi zawartymi w pozwoleniu zintegrowanym udzielonym w dniu 15.01.2009r. Gminie Gołdap przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (załącznik nr 7 i 8); 2) prowadzenie systemu selektywnego odbierania odpadów komunalnych i dostarczanie ich do miejsc odzysku i unieszkodliwiania, uzyskując: ograniczanie ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, wydzielanie odpadów niebezpiecznych z odpadów komunalnych, możliwie wysoki poziom odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych. Faktyczny odzysk ilościowy przedstawiany Zamawiającemu w sprawozdaniach kwartalnych winien być udokumentowany poprzez potwierdzenie odbioru surowców przez podmioty prowadzące działalność w zakresie odbioru ww. odpadów; 3) poddawanie odzyskowi lub unieszkodliwianie niesegregowanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych; 4) zagęszczanie przyjętych odpadów w proporcji 1 : 3; 5) utrzymanie i eksploatacja składowiska odpadów w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska oraz zachowanie wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i zasad ochrony środowiska; 6) konserwacja i remont własnych środków trwałych; 7) ogrzewanie, pobór wody i odprowadzanie ścieków, energii elektrycznej i inne na własny koszt Wykonawcy; 8) ubezpieczenie w zakresie podstawowym i NW; 9) czas pracy obiektu, który ustala się: w okresie zimowym od godz. 700 do 1800 (1 październik - 31 marzec), w okresie letnim od godz. 700 do 2000 ( 1 kwietnia - 30 września); 10) utrzymanie niezbędnej do administracji obiektu obsady personalnej, w tym zatrudnienie na składowisku: dozorcy (m.in. kierowanie składowiskiem), operatora z uprawnieniami do obsługi spycharki i kompaktora; l1) zapewnienie obsługi technicznej składowiska sprzętem do tego wymaganym, w tym : sprzęt do zagęszczania odpadów - dla prowadzenia prawidłowej eksploatacji wysypiska - zakłada się okresową pracę spycharki gąsienicowej i kompaktora, zapewnienie wszystkich materiałów, surowców i usług potrzebnych do eksploatacji obiektu, 12) utrzymanie powierzonych obiektów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym; 13) prawidłowe utrzymanie drogi dojazdowej o długości 400 mb, w okresie wiosenno - jesiennym uzupełnianie ubytków nawierzchni żwirowej i jej równanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie zapobiegając śliskości; 14) prawidłowe utrzymywanie dróg operacyjnych poprzez oczyszczenie z piasku, odpadów lekkich i innych zanieczyszczeń; 15) koszenie części zielonych terenu składowiska włącznie ze skarpami niecki, a także obkaszanie pasa ochronnego zieleni wokół składowiska; 16) prowadzenie monitoringu składowiska zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowiska odpadów (Dz. U. nr 220, poz. 1858), Instrukcją Eksploatacji Składowiska oraz pozwoleniem zintegrowanym. 1.2. 1) prowadzenie ewidencji ilości, rodzaju odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213 ze zm.) oraz ewidencji wpływów za przyjmowane odpady na składowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 w sprawie rodzajów odpadów lub ich ilości, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów, oraz kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą prowadzić uproszczoną ewidencję odpadów (Dz. U. Nr 152, poz. 1735 ze zm.); 2) pobieranie i odprowadzanie do właściwego Urzędu Marszałkowskiego opłaty za korzystanie ze środowiska - według wzoru i zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wzorów wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat (Dz. U. z 2009r. Nr 97, poz. 816); 3) odprowadzanie na konto Urzędu Miejskiego w Gołdapi opłat pobranych za przyjęte na składowisko odpady po pomniejszeniu o opłaty za korzystanie ze środowiska. Opłatę za przyjęcie 1 t odpadów na składowisko określa Rada Miejska w Gołdapi. 4) prognozowana ilość przyjętych odpadów w ciągu roku - 2.400 t..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.10.00-8, 90.53.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 190656 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Brzeziński Usługi Sprzętowo-Transportowe i Wywóz Nieczystości, ul. Zatorowa 1, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 79,44

  • Oferta z najniższą ceną: 79,44 oferta z najwyższą ceną: 79,44

  • Waluta: PLN.

 


 

Lista załączników do przetargu

Dokumenty:

Zawiadomienie o wyborze oferenta na przygotowywanie w 2010r projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji lokalizacji inewstycji celu pub (wynik przetargu)

GPO.7322-341 (ZP- XLV)- 3/09 Gołdap, 31.12.2009r

 

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty

 

Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi, na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. : Dz. U. Nr 164 poz. 1163z 2006 r. z późn. zm.), zawiadamia, że w wyniku prowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego „Przygotowywania w 2010 roku projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art.50, ust.4 i art.60 ust.4 ustawy z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80 poz.717 ze zmianami/”,oferta złożona przez:

ABG ARCHITEKCI

ul. K. Stefana Wyszyńskiego 2/1 lok.306

15-888Białystok

uznana została za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 2 pkt. 5) i art. 91 ust. 1 ww. Ustawy i wybrana do realizacji ww. zamówienia, za cenę ofertową w wysokości 90 050,00zł /słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy pięćdziesiąt złotych/.

Zamawiający dokonał oceny złożonych oferty, na podstawie kryterium ceny, zgodnie ze sposobem wskazanym w Rozdziale III, pkt.5 i 6. SIWZ.

W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena jednostkowa brutto

Ocena ofert

/punktacja

  1.  

ABG ARCHITEKCI

ul. K. Stefana Wyszyńskiego 2/1 lok.306

15-888Białystok

1.a.Decyzja o warunkach zabudowy:budynki wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, przeznaczone na działalność związaną z produkcją, handlem, administracją, rzemiosłem, wystawiennictwem, kultem religijnym oraz budynki mieszkalne wielorodzinne -650zł /słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych/;

1.b.Decyzja o warunkach zabudowy:budynki mieszkalne jednorodzinne wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi -550zł /słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych/;

1.c.Decyzja o warunkach zabudowy:budowle, o których mowa w przepisach prawa budowlanego -600zł /słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych/;

1.d.Decyzja o warunkach zabudowy:zespół garaży, budynki gospodarcze i garaże -450zł /słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych/;

1.e.Decyzja o warunkach zabudowy:inwestycje liniowe -350zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych/;

1.f.Decyzja o warunkach zabudowy:zmiana zagospodarowania terenu -350zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych/;

2.Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 600zł /słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych/;

40 p

mgr inż. Andrzej Skok

Zastępca Kierownika Wydziału

Gospodarki Przestrzennej

Ochrony Środowiska i Nieruchomości

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 22-12-2009 14:29:49
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 22-12-2009 14:29:49