OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424072 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cmentarz położony na działkach o nr geod. 61, 224/1, 224/5 o łącznej powierzchni 4,9751 ha. Zarządzanie cmentarzem poprzez: 1.Przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. z 2000r. Dz. U. Nr 23 poz. 295 ze zmianami). 2.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. Nr 48 poz. 284). 3.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. ze zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji: księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzone według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), księgi grobów, księgi cmentarne zawierającą alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu. 4.Wyznaczanie miejsc pochówków. 5.Pobieranie opłat na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Nr XVIII/104/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi (załącznik nr 7), odprowadzanie pobranych opłat na konto tut. Urzędu Nr PKO BP S.A. O/Ełk 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929. 6.Przedstawianie kwartalnego wykazu wniesionych opłat z wyszczególnieniem imienia i nazwiska osoby ponoszącej opłatę, imienia i nazwiska osoby pochowanej, nr kwatery i grobu za jaki opłata została poniesiona oraz wysokość wniesionej opłaty. 7.Zapewnienie ośmiogodzinnego ( 800 - 1600) dozoru w dni robocze na terenie cmentarza. 8.Zapewnienie czterogodzinnego ( 900 - 1300) dozoru w soboty, niedziele i dni świąteczne. 9.Utrzymanie porządku na terenie cmentarza poprzez: otwieranie bram wyłącznie dla konduktów pogrzebowych oraz dla firm kamieniarskich, ustawienie kontenerów o pojemności 7 m3 (10 szt.) wg załączonego schematu (załącznik 8) oraz wywóz odpadów stałych na składowisko w Kośmidrach, konserwacja sieci urządzeń wodociągowych tj. montaż i demontaż zaworów czerpalnych, bieżące naprawy zaworów czerpalnych, ponoszenie opłat za pobraną wodę w okresie od 15.04 do 15.11 każdego roku kalendarzowego, prognozowane zużycie wody 170 m3 rocznie, uzupełnianie występujących ubytków ogrodzenia kamiennego i metalowego. 10.Utrzymywanie zieleni wysokiej i niskiej poprzez: wiosenno - jesienne zabiegi przycinania żywopłotów (2 razy w roku) i krzesanie drzew (10 sztuk rocznie), wycinka drzew (7 sztuk rocznie), koszenie trawy min. 5 raz w ciągu roku, dosiewanie trawy, odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzu, zamiatanie alejek oraz przestrzeni między grobami w szczególności uprzątanie liści, usuwanie odpadów, liści itp. gromadzących się w wąskich alejkach, dwukrotne w ciągu roku sprzątanie grobów opuszczonych i zaniedbanych, szacunkowa liczba grobów - 300 sztuk. 11.Odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi włącznie z posypywaniem i oczyszczaniem ze śniegu i lodu schodów wejściowych, alejek, a także schodów wewnątrz starszej części cmentarza, 12.Wyznaczanie alejek na nowej części. 13.Przygotowanie na zimę miejsca na pochówek. 14.Nadzór nad pracami kamieniarzy i pracami związanymi z kopaniem grobów. 15.Wykonywanie innych czynności wynikających z Regulaminu użytkowania cmentarza komunalnego dotyczących zarządcy. 16.Całoroczne utrzymanie porządku na terenie parkingu, chodnika oraz trawników położonych wzdłuż posesji cmentarza, o łącznej powierzchni 0,6750 ha, poprzez: - zamiatanie 4 razy w miesiącu, - odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi, - odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi, - koszenie terenów zielonych min. 5 razy w ciągu roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67289.76 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Ochotnicze Hufce Pracy Gospodarstwo Pomocnicze Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi, ul. Boczna 1, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
-
Cena wybranej oferty: 5607,48
-
Oferta z najniższą ceną: 5607,48 oferta z najwyższą ceną: 6439,25
-
Waluta: PLN.