Ogloszenie o przetargu nieograniczonym "Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie

Gołdap: Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie
Numer ogłoszenia: 22884 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800. Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;roboty ziemne; 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów. Zakres prac obejmuje: 1.1. Roboty rozbiórkowe Rozebranie istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany z dachem jednospadowym pokryty papą. Wywiezienie materiałów z rozbiórki. 1.2. Budowa budynku świetlicy wiejskiej z dwoma boksami garażowymi Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Na parterze znajdą się pomieszczenia garażowe na wozy strażackie, kotłownia oraz zaplecze. Na poddaszu znajdą się pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację wodociągowo-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i elektryczną. Powierzchnia zabudowy wraz z powierzchnią schodów i wjazdu dla niepełnosprawnych 245,81 m2. Powierzchnia całkowita 364,55 m2 a powierzchnia użytkowa 338,68m2. W pomieszczeniu garażowym posadzka żywiczna antypoślizgowa np. posadzka poliuretanowa jednobarwna gr. 2-3mm. 1.3. Ogrodzenie Siatka stalowa powlekana na słupkach z rur stalowych obsadzonych w cokole z bramą stalową dwuskrzydłową szer. 5 m oraz furtką o szer. 1,2 m. Wysokość ogrodzenia, bramy oraz furtki 1,5 m. 1.4. Chodniki i dojazdy Roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie, ustawienie obrzeży, ustawienie krawężników, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni chodników (do wejścia głównego, pomieszczenia kotłowni oraz pomieszczenia komendanta) dojazdów z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm i 8 cm. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 1.5. Przyłącza wod.-kan. oraz lokalna oczyszczalnia ścieków Przyłącze kanalizacyjne do lokalnej oczyszczalni ścieków z rur kanalizacyjnych PCV śred. 160 mm. Przyłącze wodociągowe z istniejącego wodociągu wiejskiego z rury PE 50 z montażem studni wodomierzowej. Lokalna oczyszczalnia ścieków z typowych elementów wykonanych z polietylenu wysokiej jakości. 1.6. Wyposażenie Zgodnie z wykazem oraz rysunkami stanowiącymi załącznik do SIWZ. 1.7. Wymagania dodatkowe a) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji zadania, m.in. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. b) Wykonawca ustawi dwie tablice informacyjne o współfinansowaniu zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego (wymiary tablicy 70x90 cm). 1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót. 4. Opis wyposażenia. Materiały wskazane w dokumentacji i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1, 45.23.22.10-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.22.33.00-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 8. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: a) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 16.02.2010 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.02.2010 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium: - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy,  którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%,o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każde,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej, (UWAGA: zakres uprawnień budowlanych winien być dostosowany do rodzaju, stopnia skomplikowania obiektu i innych wymagań związanych z pełnieniem danej funkcji - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: -posiadają środki pieniężne w wysokości minimum 350 000 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2.   Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został  wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) kosztorys ofertowy c)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), d)oświadczenie wykonawcy z art. 24 Ustawy (załącznik nr 3), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień polegających na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%, o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), h) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień składania oferty, i) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 350 000,00 zł j) dokument potwierdzający wniesienie wadium. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Goldapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, pok. 30. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl.Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, sekretariat pok. 12A. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie obejmującym operację pn. Budowa świetlicy w miejscowości Górne będzie współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323: Odnowa i rozwój wsi.

 


zalacznik-nr-9-projekt-bdowlany-instalacje-budowa-swietlicy-w-m.gorne należy ściągnąć wszystkie 5 części i je rozpakować np. darmowym programem 7-zip (można pobrać z zakładki przydatne programy, jak również do czytania plików *.doc jak i pdf).

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-budowa-swietlicy-gorne-i.doc
  2. siwz-budowa-swietlicy-gorne-i.pdf
  3. wyposazenie-zalacznik-nr-8.pdf
  4. zalacznik-nr-7a-przedmiar-robot-na-calosc-zamowienia.pdf
  5. zalacznik-nr-7b-przedmiar-robot-dotyczacy-czesci-swietlicowej.pdf
  6. zalacznik-nr-9-projekt-bdowlany-instalacje-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip
  7. zalacznik-nr-10-stwior-budowa-swietlicy-w-m.-gorne.pdf
  8. zalacznik-nr-9-projekt-bdowlany-instalacje-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip
  9. zalacznik-nr-9-projekt-budowlany-rysunki-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip.001
  10. zalacznik-nr-9-projekt-budowlany-rysunki-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip.002
  11. zalacznik-nr-9-projekt-budowlany-rysunki-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip.003
  12. zalacznik-nr-9-projekt-budowlany-rysunki-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip.004
  13. zalacznik-nr-9-projekt-budowlany-rysunki-budowa-swietlicy-w-m.gorne.zip.005
  14. modyfikacja-siwz.doc
  15. modyfikacja-siwz-ii.doc
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 26-01-2010 14:47:34
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 15-02-2010 11:19:21