ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów budowlanych do remontu chodników

Gołdap: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zadania polegającego na remoncie chodników w ulicach: Żeromskiego, Armii Krajowej i Mickiewicza położonych w Gołdapi, będących drogami powiatowymi oraz w miejscowości Dunajek w ramach realizacji zadań z Funduszu Sołeckiego sołectwa Dunajek
Numer ogłoszenia: 213206 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zadania polegającego na remoncie chodników w ulicach: Żeromskiego, Armii Krajowej i Mickiewicza położonych w Gołdapi, będących drogami powiatowymi oraz w miejscowości Dunajek w ramach realizacji zadań z Funduszu Sołeckiego sołectwa Dunajek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem i rozładunkiem następujących materiałów budowlanych: kostka betonowa szara gr. 6 cm - ca 506 m2 kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm - ca 442 m2 krawężniki betonowe 20 x 30 - ca 181,50 mb obrzeża betonowe 8 x 30 - ca 95 mb, cement - ca 5,8 t ww. materiały budowlane muszą być dostarczone turami w ramach realizacji następujących zadań: ZADANIE nr 1 Chodnik ulica Żeromskiego kostka betonowa szara gr. 6 cm - ca 375 m2 kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm - ca 65 m2 krawężniki betonowe 20 x 30 - ca 10 mb obrzeża betonowe 8 x 30 - ca 20 mb, cement - ca 1,0 t ZADANIE nr 2 Chodnik ulica Armii Krajowej kostka betonowa szara gr. 6 cm - ca 60 m2 kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm - ca 170 m2 krawężniki betonowe 20 x 30 - ca 40 mb obrzeża betonowe 8 x 30 - ca 66 mb, cement - ca 4,6 t ZADANIE nr 3 Chodnik ulica Mickiewicza kostka betonowa szara gr. 6 cm - ca 60 m2 kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm - ca 40 m2 cement - ca 0,2 t ZADANIE nr 4 Uporządkowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Dunajku poprzez wykonanie placu kostka betonowa szara gr. 6 cm - ca 11 m2 kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm - ca 207 m2 krawężniki betonowe 20 x 30 - ca 91,5 mb obrzeża betonowe 8 x 30 - ca 9 mb, Dostawa materiałów na zadania nr 1, 2 i 3 odbędzie sie do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi przy ul. Gumbińskiej 2a, natomiast materiały przewidziane do realizacji zadania nr 4 muszą zostać dostarczone do Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Dunajku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6, 44.11.31.20-2, 44.11.42.00-4, 14.21.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. 2.1, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III ust. 3 pkt 2 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III ust. 5 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia braku podstaw niespełnienia warunku z art. 24 ust. 1 Ustawy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b)zmiana (w tym zwiększenie/zmniejszenie) zakresu zamówienia - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania siwz (np. zmiana unormowań prawnych, wytycznych, wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia w zakresie wskazanym w siwz i umowie nie leży w interesie publicznym, zmiany są korzystne dla Zamawiającego a także w przypadku wystąpienia usług dodatkowych koniecznych do wykonania umowy i/lub usług zamiennych (termin i zakres), c)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zmiana pracy, rezygnacja, inne zdarzenia losowe, zmiany organizacyjne stron itp.) d)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I-piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-dostawa-materialow.pdf
  2. zalaczniki-od-nr-1-do-5.doc
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 16-07-2010 13:48:11
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 16-07-2010 13:48:11