Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 245470-2010 z dnia 2010-08-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem placu zabaw o wymiarach 15 x 16 oraz nawierzchni z pianki bezpiecznej oraz z nawierzchni sztucznych usytuowanego w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły w skład...
Termin składania ofert: 2010-08-26
Gołdap: Budowa placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Jabłońskich
Numer ogłoszenia: 275858 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245470 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Jabłońskich, Jabłońskie 12, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 615 12 61, faks 87 615 12 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Jabłońskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem placu zabaw o wymiarach 15 x 16 oraz nawierzchni z pianki bezpiecznej oraz z nawierzchni sztucznych usytuowanego w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły w skład którego wchodzą teren z urządzeniami placu 149,16 m2, ścieżka 26,46 m2, tern zielony (trawniki i plac botaniczny) 64,38 m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym wykonawczym zawierającym informację dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i kosztorysie ofertowym - stanowiących załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca przez zamówieniem i montażem urządzeń umieszczanych na placu zabaw zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia ich z Zamawiającym. Oferowane elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń użytkowania, posiadające parametry techniczne jak urządzenia przedstawione w opisie urządzeń placu zabaw określonych w załączniku nr 11 do SIWZ lub równoważne. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu atesty i aprobaty techniczne na dostarczone elementy i użyte materiały. Wszystkie zamontowane urządzenia oraz ułożona nawierzchnia muszą posiadać certyfikaty i atesty, w szczególności muszą odpowiadać normom PN-EN 1176 (urządzenia oraz PN-EN 1177 (nawierzchnie) Wykonawca wykona i ustawi tablicę informacyjną z regulaminem placu zabaw zawierającą informacje o projekcie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, organizacji i zagospodarowania placu budowy, ubezpieczenia budowy utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót itp., wykonanie tymczasowej organizacji ruchu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.50-6, 37.50.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
TOP-KOP Krzysztof Świtaj, ul. Armii Krajowej 16/17, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96600,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 134989,94
-
Oferta z najniższą ceną: 134989,94 / Oferta z najwyższą ceną: 134989,94
-
Waluta: PLN.