ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Budowa placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Pogorzeli.

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 253604-2010 z dnia 2010-08-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem placu zabaw o wymiarach 15 x 16 oraz nawierzchni z pianki bezpiecznej oraz z nawierzchni sztucznych usytuowanego w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły w skład...
Termin składania ofert: 2010-09-01


Gołdap: Budowę placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Pogorzeli.
Numer ogłoszenia: 277852 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253604 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Pogorzeli, Pogorzel 27, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 615 19 49; 615 04 22, faks 87 615 19 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Pogorzeli..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem placu zabaw o wymiarach 15 x 16 oraz nawierzchni z pianki bezpiecznej oraz z nawierzchni sztucznych usytuowanego w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły w skład którego wchodzą teren z urządzeniami placu 134,07 m2, ścieżka 21,08 m2, tern zielony (trawniki i plac botaniczny) 84,13 m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym wykonawczym zawierającym informację dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym - stanowiących załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca przez zamówieniem i montażem urządzeń umieszczanych na placu zabaw zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia ich z Zamawiającym. Oferowane elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń użytkowania, posiadające parametry techniczne jak urządzenia przedstawione w opisie urządzeń placu zabaw określonych w załączniku nr 11 do SIWZ lub równoważne. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu atesty i aprobaty techniczne na dostarczone elementy i użyte materiały. Wszystkie zamontowane urządzenia oraz ułożona nawierzchnia muszą posiadać certyfikaty i atesty, w szczególności muszą odpowiadać normom PN-EN 1176 (urządzenia oraz PN-EN 1177 (nawierzchnie) Wykonawca wykona i ustawi tablicę informacyjną z regulaminem placu zabaw zawierającą informacje o projekcie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, organizacji i zagospodarowania placu budowy, ubezpieczenia budowy utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót itp., wykonanie tymczasowej organizacji ruchu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.28-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.50-6, 37.50.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87411,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138000,00

  • Waluta: PLN.

 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 03-09-2010 14:43:46
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 03-09-2010 14:43:46