Wykonanie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Grabowo

Gołdap: Wykonanie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Grabowo
Numer ogłoszenia: 293882 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Grabowie , Grabowo 9A, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 562 51 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Grabowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu samochodu Star 266 z napędem terenowym 6x6 i kabina załogi 1+1+4. I. Kabina załogi - jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa typu STAR na 6 osób, wykonana z oryginalnych elementów tłoczonych, dobudowana do istniejącej: 1) przebudowa podszybia zewnętrznego i wewnętrznego, 2) wymiana dachu na nowy typ - podwyższony, 3) montaż nowej przedniej szyby od Stara 244 z uszczelką, 4) montaż nowych mechanizmów wycieraczek, 5) wymiana ramion i piór wycieraczek - 3 szt., 6) montaż zbiornika na płyn do spryskiwaczy, 7) wymiana podszybia tapicerowanego wewnętrznego, 8) wykonanie drzwi do kabiny załogi z szybami oryginalnymi typu STAR (lewa i prawa strona), 9) ocieplenie ścian, sufitu, podłogi, 10) wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednokolorową), 11) wyłożenie podłogi blacha aluminiową ryflowaną i wykładziną antypoślizgową, 12) siedzenia skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z oparciem, 13) barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym, 14) wieszaki na odzież, 15) wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca + dowódca), 16) stopnie rurowe wyłożone blachą aluminiową, 17) wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi itp., 18) w suficie, w środku kabiny zespolonej specjalna półka na drobny sprzęt lub dokumenty, 19) na dachu kabiny 2 lampy LBO w koszach ochronnych, 20) montaż nowych stopni rurowych do kabiny, (kierowca + dowódca), 21) założenie nowych chlapaczy przy kabinie, 22) wymiana wsporników i lusterek na nowy typ, 23) nowe osłony przeciwsłoneczne, 24) tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy, 25) wymiana zderzaka na wzór Star 200/244, 26) z przodu kabiny zderzak rurowy, z lampami niebieskimi pulsującymi. II. Nadbudowa pożarnicza: 1) konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie, 2) pokrycie zewnętrzne z kompozytu aluminiowego, mocowane metodą klejenia, 3) nadkola z blachy aluminiowej, 4) 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, 5) żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, 6) spody schowków i ścianki wyłożone blachą aluminiową łezkową, 7) z lewej strony schowek przeznaczony na aparaty powietrzne, regał wysuwany, 8) z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, 9) schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże ø 52 i ø 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy i inne wyposażenie standardowe, 10) konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, 11) szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, 12) schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji, 13) oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie, 14) konstrukcja skrytek umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, 15) dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, 16) balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, 17) na dachu wyjście na działko + działko wodno - pianowe oraz skrzynia aluminiowa zamykana, 18) uchwyty do mocowania drabiny, węży ssawnych ø 110, hydrantu, klucza hydrantowego, 19) z tyłu pojazdu lampa LBO, drabinka wejściowa na dach, III. Instalacja wodno - pianowa: 1) zbiornik wodny do 2500 l wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości, 2) zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, 3) zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, 4) autopompa A 16/8 o wydajności 1600 l/min, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, 2 wały napędowe i wał pośredni, 5) zbiornik na środek pianotwórczy wykonany z blachy chromowo-niklowej IV. Wyposażenie układu wodno-pianowego: 1) wyjście ssawne ø 110, 2) linia tłoczna 2 x ø 75, 3) napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, 4) napełnianie zbiornika środka pianotwórczego ø 52 od góry i z poziomu terenu, 5) wyjście na działko na podest dachu z zaworem 2 ½ + działko wodno-pianowe DWP 16/8, 6) szybkie natarcie z wężem 40 mb, prądownicą pistoletową, układem zwijania, 7) podświetlana tablica sterująca z manometrami, głośnikiem, 8) wyłącznik silnika pojazdu, 9) dozownik środka pianotwórczego - sterowany ręcznie, 10) elementy układu wodno - pianowego wykonane z materiałów odpornych na korozję, 11) konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej 2 zaworów. V. Instalacja elektryczna: 1) oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego - 3 lampy LBO oraz sygnał dźwiękowy modulowany z mikrofonem typu ZURA (lub równoważną) 2) oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego, 3) montaż nowych tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), 4) lampy obrysowe, 5) lampy odblaskowe boczne, 6) montaż sygnału cofania dźwiękowego, 7) montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, 8) wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik stop - wyłączenie silnika, 9) wymiana skrzynek gumowych pod akumulatory, 10) montaż lampy szperacz z niezależnym podłączeniem, 11) montaż lamp oświetlenia bocznego, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, 12) montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (zamawiającego), 13) montaż dodatkowego głośnika z mikrofonem w przedziale autopompy, 14) montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, 15) montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu, 16) oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, VI. Lakierowanie i konserwacja: 1) malowanie lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz, 2) zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, 3) samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, 4) konserwacja podwozia, 5) wykonanie odblaskowych numerów operacyjnych i opisu pojazdu. VII. Prace uzupełniające przy podwoziu: 1) montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej, w zderzaku, 2) przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu, 3) przebudowa pompy wtryskowej z dwuzakresowej na wielozakresową w celu osiągnięcia płynnych obrotów silnika. VIII. Wymagania dodatkowe: 1) agregat prądotwórczy ~ 2,2 kVA, 2) maszt oświetleniowy: sterowanie pneumatyczno-elektryczne, wysuwany pneumatycznie, sterowanie głowicą elektryczne. Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonaną karosację samochodu ratowniczo- gaśniczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu uznania, że wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się przeprowadzeniem 2 usług wykonania karosacji samochodów ratowniczo-gaśniczych w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym Zamawiający za usługi nadzoru inwestorskiego uzna: - wykonanie co najmniej 2 usług wykonania karosacji samochodów ratowniczo-gaśniczych o wartości 80 000,00 zł każda. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeni, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wymaga się by Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany był udowodnić zamawiającemu w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Grabowie, Grabowo 9A, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I-piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-16.09.10-r..pdf
  2. zalaczniki-od-nr-1-do-nr-6.doc
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 16-09-2010 9:46:28
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 16-09-2010 9:46:28