Gołdap: Zainstalowanie składanego lodowiska sezonowego p.n. Biały Orlik
Numer ogłoszenia: 349772 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zainstalowanie składanego lodowiska sezonowego p.n. Biały Orlik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie składanego lodowiska sezonowego p.n. Biały Orlik na boisku o nawierzchni poliuretanowej w kompleksie sportowym Moje boisko- Orlik 2012 przy ul. Szkolnej 4 w Gołdapi. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 18 m x 30 m; dostawę chodników gumowych w ilości 80 m2; dostawę nowej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska (rolby); dostawę 100 par łyżew różnych rozmiarów; dostawę ostrzałki do łyżew; dostawę suszarki do butów; demontaż sztucznego lodowiska po sezonie. 1.DOSTAWA 1.1. zakup i montaż przyłączy oraz infrastruktury do wytwarzania lodu. Dane techniczne lodowiska i jego elementów: a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: dostawa i montaż nowego, kompaktowego agregatu chłodniczego, ze skraplaczem chłodzonym powietrzem przy temperaturze zewnętrznej powietrza +15 ºC, o wydajności chłodniczej minimum 160 KW, przy temperaturze 35% glikolu etylowego na wejściu /wyjściu - 9/-12 ºC. Agregat powinien wykorzystywać jako czynnik freon ekologiczny oraz musi posiadać minimum dwa obiegi chłodnicze ze sprężarkami chłodniczymi, pełny ładunek freonu oraz oleju chłodniczego oraz następujące niezbędne wyposażenie: zawory odcinające na ssaniu i tłoczeniu, zbiornik cieczy freonu wraz z zaworami bezpieczeństwa i zaworem odcinającym, separator cieczy na powrocie do sprężarek, zawór odcinający na linii cieczy, manometry wysokiego i niskiego ciśnienia freonu, regulator ciśnienia skraplania do pracy całorocznej na bazie falownika, moduł pompowy wraz z następującym wyposażeniem: pompa obiegowa 1- szt, naczynie przeponowe, zawór bezpieczeństwa, zawory odcinające na wejściu i wyjściu z modułu , skrzynia elektryczna sterująca z przyłączem elektrycznym typu szybkozłącze, wyłącznikiem serwisowym i niezbędną automatyką sterującą pompą obiegową. Agregat powinien posiadać możliwość płynnego sterowania wydajnością. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007, Nr 120, poz. 826, tabela 1 pkt 3); pompa zamontowana na ramie agregatu; 24 godzinny serwis .Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn.16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) oraz posiadać certyfikat EUROVENT. b) system chłodniczy demontowalnego lodowiska wykonanego w technologii aluminiowej składającego się z następujących podzespołów: kolektora zasilającego i powrotnego aluminiowego o średnicy 100 mm stanowiącego zintegrowaną nierozbieralną całość połączonych łącznikiem sprzęgającym; orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych połączonych przewodem giętkim spełniającym wymagania związane z trwałością, płynoprzepuszczalnością, elastycznością i odpornością chemiczną na glikol propylenowy i etylenowy , podatnością na stosunkowo duże wydłużanie, dostosowaniem do ciśnienia 4 bar i temperatury od + 70 oC do - 50 oC. System chłodniczy winien pracować w układzie Tiechelmana i umożliwiać składowanie segmentów na paletach jeden na drugim (max. na 3 poziomach). Moduły o dł. min. 5 m tworzące segmenty o wymiarach 1 m x 30 m. Konstrukcja segmentu powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. Kolektory winne być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych np. zabudowane w ramie stalowej, obudowanej blachą umożliwiającej składowanie złożonych segmentów jeden na drugim. Tafla lodowiska: o wymiarach 18 m x 30 m; grubość lodu 5-7cm; budowa lodu- warstwowa; tafla lodowa musi spełniać warunki techniczne pozwalające na korzystanie z lodowiska przy temp. powietrza do +10 oC przy sile wiatru min. 1,5 m/s. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: certyfikatu potwierdzającego, że element łączący spełnia ww. warunki; deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych oferowanego systemu chłodniczego, oświadczenia, że lodowisko spełni określone wyżej warunki. Cały modułowy system chłodniczy tafli lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dn. 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych. c) glikol do napełnienia instalacji lodowiska 35% roztworem w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy układu, z pojemnikami do jego magazynowania oraz przenośną pompę do wypompowania glikolu z układu do pojemników. 1.2. Banda okalająca taflę lodowiska wykonana z ocynkowanych słupków stalowych połączonych deskami o zaokrąglonych rogach o wysokości min. 1,0 m. Górna część bandy wyposażona w belkę o przekroju okrągłym. Banda winna być dostosowana do montażu bez potrzeby stosowania śrub i nakrętek czyli wyposażona w podstawy pozwalające na przymarzanie do lodu. Elementy bandy winne zapewnić wykonanie wejścia i wyjścia dla łyżwiarzy oraz wjazdu dla rolby. Długość podstawowych elementów bandy ze względów magazynowych pożądana max. 5 m. 1.3. Dostawa chodników gumowych w ilości 80 m o szerokości 1 m (80 m2), 1.4. Dostawa nowej samobieżnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu (np. Ice Sport 124): silnik spalinowy 2 cylindrowy, moc min. 20 KM; pojemność zbiornika wodę min. 350 l; pojemność zbiornika na śnieg min. 0,7 m3; długość rolby max. 2800 mm; szerokość max. 1650 mm; wysokość max. 1400 mm; wysokość z otwartym zbiornikiem max. 1950 mm; masa całkowita bez wody max. 700 kg. 1.5. Dostawa 100 par łyżew: Dostawa 100 par nowych łyżew o jakości pozwalającej na użytkowanie co najmniej przez 3-4 sezony, przeznaczone do jazdy rekreacyjnej, ergonomiczny kształt: Dziecięce regulowane w rozmiarach:28-29-30 7 par; 31-32-33 7 par; Dziecięce w rozmiarach: 34 6 par; 35 6 par; Damskie w rozmiarach: 36 10 par; 37 10 par; 38 10 par; 39 10 par; Męskie w rozmiarach: 40 6 par; 41 6 par; 42 5 par;43 7 par; 44 5 par; 45 5 par. 1.6. Dostawa ostrzałki do łyżew - 1 szt. Manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew ze specyficznym ukształtowaniem kamienia do żłobienia rowka łyżew (+3 tarcze szlifierskie), 1.7. Dostawa suszarki do butów na ciepłe powietrze z dezynfekcją (np. bakteriobójcza lampa ozonowa Philips TUV 8W/G8 T5) na 30 par, 2. MONTAŻ 2.1. Lodowisko będzie umiejscowione na boisku do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej w Gołdapi przy ul. Szkolnej 4. 2.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2.3. Warunkiem rozpoczęcia prac montażowych lodowiska jest protokolarne przekazanie terenu budowy Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów punktu 2.8. 2.4. Wykonanie przyłącza elektrycznego od skrzynki rozdzielczej ZK do agregatu leży po stronie Wykonawcy. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. 2.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania. 2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.8. Zamawiający zobowiązuje się, w uzgodnieniu z Wykonawcą do doprowadzenia łączy energetycznych w odległości ok. 10 m od agregatu i wodnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania lodowiska. 3. DEMONTAŻ 3.1. Demontaż lodowiska nastąpi na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od jego zgłoszenia po zakończeniu sezonu zimowego, lecz nie później niż do 30 kwietnia 2010 roku. 3.2. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska do postaci umożliwiającej transport elementów oraz do nadzoru nad właściwym składowaniem elementów lodowiska. 4. GWARANCJA 4.1. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy lodowiska, maszynę do pielęgnacji i konserwacji lodu, suszarkę do butów, ostrzałkę do łyżew, łyżwy. 4.2. Wykonawca udziela gwarancji: a) lodowisko - min. 36 miesięcy b) rolba oraz pozostałe urządzenia i wyposażenie - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, 4.3. Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji, o którym mowa w ust. 4.2 ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu lodowiska Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 4.4. Termin gwarancji liczony jest od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez zamawiającego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. 5. SERWIS 5.1.Bezpłatny serwis gwarancyjny będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. 5.2.Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady, nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. 6. INNE POSTANOWIENIA 6.1. Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie użytkowania, montażu, demontażu lodowiska i obsługi maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć przedmiot zamówienia w instrukcje użytkowania w języku polskim. O ile w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych oraz określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.31-4, 45.23.11.12-3, 45.21.22.11-8, 44.16.32.00-2, 44.16.20.00-3, 42.51.30.00-5, 37.48.10.00-3, 37.41.12.20-0, 19.52.00.00-7, 19.51.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj. do dnia 23.11.2010 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 12.11.2010 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium : - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1.2.1. dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonanie dwóch lodowisk o powierzchni min. 400 m2 każde
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że: 1.4.1. posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru załączonego do SIWZ; kopię dowodu wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, gdy: a) będą odmienne od przyjętych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b) zaistnieje konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy, d) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. e)wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy, f)nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 3.Zmiany o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Sekretariat p. 12A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie