Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa centrum kulturalno-rekreacyjnego we wsi Kozaki w gminie Gołdap.

 

Gołdap: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa centrum kulturalno - rekreacyjnego we wsi Kozaki w gminie Gołdap.
Numer ogłoszenia: 16745 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa centrum kulturalno - rekreacyjnego we wsi Kozaki w gminie Gołdap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tj.: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz z przepisami wykonawczymi. 1.2. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności do: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, prowadzenie dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953), sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lu zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót i elementów, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, sprawdzania i obioru robót zanikających (ulegających zakryciu), budowy, sprawdzenia i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, wykonanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, pisemne niezwłoczne informowania Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, zapewnienie przestrzegania i stosowanie polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, prowadzenie z wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych, stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za nieterminowe wykonywanie robót budowlanych. 1.4. W zakresie odbioru końcowego inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do: a)dokonanie odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, b) dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, c)powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego, d)uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, e)zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru, f)przygotowanie dokumentów do do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy. g)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.5. Inspektor przekaże Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzony przez siebie komplet atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów i prób wykonywanych w trakcie trwania robót. 1.6. Udział w robotach gwarancyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi tj: jedną osobą, która posiada uprawnienia do nadzorowania kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust.2.1, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III ust. 3 pkt. 2 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2.3. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust.2.1., polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4 2.4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III ust.4 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia braku podstaw niespełnienia warunku z art. 24 ust. 1 Ustawy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24, ust. 4 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument (np.: pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II-piętro, pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I-piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 




 

 

Lista załączników do przetargu

  1. zalaczniki-od-nr-1-do-6.doc
  2. siwz.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 14-01-2011 10:00:08
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 14-01-2011 10:03:33