Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 80809-2011 z dnia 2011-03-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z...
Termin składania ofert: 2011-03-21
Gołdap: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi gminnej Boćwiński Młyn - Rożyńsk Mały długości 3,419 km
Numer ogłoszenia: 97859 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80809 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi gminnej Boćwiński Młyn - Rożyńsk Mały długości 3,419 km.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tj.: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz z przepisami wykonawczymi. 1.2. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności do: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) prowadzenie dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953), c) sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, e) uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, f) udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, g) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót i elementów, h) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, i) sprawdzania i obioru robót zanikających (ulegających zakryciu), budowy, j) sprawdzenia i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, k) sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, l) wykonanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, m) informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, n) pisemne niezwłoczne informowania Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, o) zapewnienie przestrzegania i stosowanie polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, p) prowadzenie z wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych, r) stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, s) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, t) wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, u) sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za nieterminowe wykonywanie robót budowlanych. 1.4. W zakresie odbioru końcowego inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do: a) dokonanie odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, b) dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, c) powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego, d) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, e) zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru, f) przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy. g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.5. Inspektor przekaże Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzony przez siebie komplet atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów i prób wykonywanych w trakcie trwania robót. 1.6. Udział w robotach gwarancyjnych. 1.7. W ramach inwestycji planuję się: Przebudowę drogi gminnej Boćwiński Młyn - Rożyńsk Mały w powiecie gołdapskim, która od strony południowej łączy się z drogą wojewódzką nr 650 poprzez odcinek drogi powiatowej numer 1788 N o długości około 1000 mb oraz od strony północnej z drogą powiatową nr 1768N. Odcinek drogi jest drogą gruntową o nawierzchni żwirowej. Przebudowa polega na utwardzeniu i poszerzeniu pasa ruchu, poprawę nawierzchni drogi poprzez położenie nawierzchni bitumicznej oraz poprawę nawierzchni pobocza, wykonanie zjazdów z korektą wysokościową i sytuacyjną, wykonanie przepustów i modernizacji rowów odwadniających, przygotowanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego. W obszarach zabudowanych planuję się użycie progów zwalniających oraz przejść dla pieszych. Dodatkowo inwestycja przewiduje montaż barier ochronnych umiejscowionych na odcinkach o zwiększonym ryzyku. Droga będzie jednojezdniowa, dwukierunkowa klasy L, kategorii ruchu KR1. Parametry rozwiązań projektowych są następujące: - szerokość jezdni asfaltowej - 4,0 m - spadek poprzeczny jezdni i=2% , poboczy i=6,0% - pobocza gruntowe o szerokości 0,50 m - 1,5m, - głębokość rowów min. 0,75 m poniżej krawędzi korony jezdni, na łukach poziomych i=7,0% i poszerzeniami do p=0,4, poszerzenia na stronie wewnętrznej łuków. Przyjęto prędkość projektową na poziomie 50 km/h. Projektowana konstrukcja drogi: - istniejąca nawierzchnia żwirowa grubości 40 - 60 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego z 20% domieszką łamanego o grubości do 26 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16 mm grubości 5 cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0 -12,8 mm grubości 4 cm. Prace obejmują także modernizację odwodnienia pasa drogowego, która polega na pogłębieniu zamulonych i zakrzaczonych rowów przydrożnych odprowadzających wodę do naturalnych cieków zbiorników wodnych. Na istniejących zjazdach gospodarczych zostaną odmulone istniejące przepusty z rur PP, a zjazdy pokryte będą nawierzchnią bitumiczną. Istniejące przepusty będą umocnione przez obrukowanie z kamienia polnego. Na zjeździe, który położony jest na 1813,85 mb drogi będzie zdemontowany istniejący przepust z rur betonowych o średnicy fi = 800 i wymieniony zostanie na przepust z rur PP o średnicy fi = 400 i długości 9 m. Projekt zakłada korekty niwelety w przekrojach podłużnych jak również nadania łukom poziomym w przekroju poprzecznym przechyłek w zależności od wartości promienia łuku. Zadanie nie wymaga konieczności wycięcia drzew bądź krzewów w pasie drogowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Mirosław Wojsław, ul. Sokola 3/29, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 10500,00
-
Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35424,00
-
Waluta: PLN.