Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Budowa pijalni wód mineralnych w uzdrowisku Gołdap z wykonaniem podziemnego ujecia wód leczniczych"

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 129518-2011 z dnia 2011-05-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę pijalni wód mineralnych. Teren projektowanej inwestycji obejmuje obszar położony w północno - wschodniej stronie miasta i jest zlokalizowany pomiędzy urządzonymi terenami sportowymi miasta a jeziorem...
Termin składania ofert: 2011-06-14


Numer ogłoszenia: 140950 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 129518 - 2011 data 26.05.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, fax. 87 6150800.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

  • W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę pijalni wód mineralnych. Teren projektowanej inwestycji obejmuje obszar położony w północno - wschodniej stronie miasta i jest zlokalizowany pomiędzy urządzonymi terenami sportowymi miasta a jeziorem Gołdap. Przedmiotowy teren położony jest w obszarze jurysdygcji obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą XLIV/275/2006 z 26 lipca 2006 r. Rady Miejskiej w Gołdapi. Powiązania komunikacyjne z centrum miasta odbywają się przez ulicę Wczasową i Stadionową. Pijalnia będzie nowopowstałym budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym o całorocznym użytkowaniu o powierzchni 591,8 m2 i kubaturze 3355m3. W budynku znajdą się m.in. pijalnia wód mineralnych (ok. 162m2) i pomieszczenie mini - tężni (ok. 161m2). Budowa budynku będzie realizowana w technologii tradycyjnej z elementami technologii uprzemysłowionej. Wszystkie wejścia do budynku będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie pełnił w kompleksie parku zdrojowego główną funkcje ogólnodostępnego zakładu leczniczego, spożywania różnego rodzaju wód mineralnych, w tym pochodzenia lokalnego oraz inhalacji polegającej na wziewaniu solanek do układu oddechowego w specjalnych pomieszczeniach przy pomocy odpowiednich urządzeń. Towarzyszyć mu będzie niezbędne zaplecze obsługi technicznej. Obiekt i teren wokół niego będą monitorowane. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej, i mechanicznej, c.o. (źródło ciepła: centrala pompy cieplnej), elektryczną (siłowa, gniazd wtykowych, oświetlenia, odgromowa,, połączeń wyrównawczych), słaboprądowe (instalacje telewizji przemysłowej), zamkniętą sieć wód solankowych. W sąsiedztwie pijalni zostanie wybudowany parking z drogami manewrowymi, miejscami postojowymi, a także place manewrowe i chodniki. Ogólna powierzchnia urządzeń komunikacyjnych wynosi 1348 m2 w tym nawierzchnia jezdna z kostki brukowej 1054 m2, nawierzchnia piesza z kostki brukowej 294 m2 i zieleńce 84 m2. W budynku przewidziano wykonanie wentylacji wyciągowej składającej się z wentylatora wyciągowego dachowego, wentylatora łazienkowego, nasad kominowych obrotowych. Zaprojektowano kanały i kształtki z blachy ocynkowanej. Do ogrzewania budynku pijalni będzie wykorzystana instalacja wodna, grzejnikowa włączona do rozdzielaczy co w pomieszczeniu centrali ciepła. Przewiduje się także instalację pomp ciepła, które wyposażone będą w moduły klimatyzacyjne, gdyż latem obieg grzejników podłogowych pracować będzie jako instalacja chłodnicza. Dla potrzeb dodatkowej rekreacji kuracjuszy przy budynku pijalni projektuje się tzw. tarasy wodne. Będą to płytkie baseny napełniane solanką w obiegu zamkniętym. Budynek będzie posiadał zamkniętą sieć wód solankowych, których instalacja technologiczna będzie miała długość 118 m. Solanka będzie odprowadzana z basenów solankowych. Odwiert wody solankowej został już wykonany i sięga głębokości 480m. Odwiert GZ-2 został wykonany metodą mechaniczno - obrotową przy użyciu płuczki polimerowej, emulsyjnej. Konstrukcja studni obejmuje rury prowadnikowe, okładzinowe i eksploatacyjne oraz filtr. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych wykonawczych - załącznik nr 8, 9,10, 11,12 do SIWZ, w przedmiarach robót - załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17, 18 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne, a obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Wszystkie materiały budowlane konstrukcyjne i wykończeniowe użyte przez Wykonawcę, muszą posiadać obowiązujące w Polsce świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Zmiana użytych materiałów na inne niż określone w projekcie, może być dokonana jedynie w uzgodnieniu z autorem projektu i po akceptacji Zamawiającego. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu,..

  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę pijalni wód mineralnych. Teren projektowanej inwestycji obejmuje obszar położony w północno - wschodniej stronie miasta i jest zlokalizowany pomiędzy urządzonymi terenami sportowymi miasta a jeziorem Gołdap. Przedmiotowy teren położony jest w obszarze jurysdygcji obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą XLIV/275/2006 z 26 lipca 2006 r. Rady Miejskiej w Gołdapi. Powiązania komunikacyjne z centrum miasta odbywają się przez ulicę Wczasową i Stadionową. Pijalnia będzie nowopowstałym budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym o całorocznym użytkowaniu o powierzchni 591,8 m2 i kubaturze 3355m3. W budynku znajdą się m.in. pijalnia wód mineralnych (ok. 162m2) i pomieszczenie mini - tężni (ok. 161m2). Budowa budynku będzie realizowana w technologii tradycyjnej z elementami technologii uprzemysłowionej. Wszystkie wejścia do budynku będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie pełnił w kompleksie parku zdrojowego główną funkcje ogólnodostępnego zakładu leczniczego, spożywania różnego rodzaju wód mineralnych, w tym pochodzenia lokalnego oraz inhalacji polegającej na wziewaniu solanek do układu oddechowego w specjalnych pomieszczeniach przy pomocy odpowiednich urządzeń. Towarzyszyć mu będzie niezbędne zaplecze obsługi technicznej. Obiekt i teren wokół niego będą monitorowane. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej, i mechanicznej, c.o. (źródło ciepła: centrala pompy cieplnej), elektryczną (siłowa, gniazd wtykowych, oświetlenia, odgromowa,, połączeń wyrównawczych), słaboprądowe (instalacje telewizji przemysłowej), zamkniętą sieć wód solankowych. W sąsiedztwie pijalni zostanie wybudowany parking z drogami manewrowymi, miejscami postojowymi, a także place manewrowe i chodniki. Ogólna powierzchnia urządzeń komunikacyjnych wynosi 1348 m2 w tym nawierzchnia jezdna z kostki brukowej 1054 m2, nawierzchnia piesza z kostki brukowej 294 m2 i zieleńce 84 m2. W budynku przewidziano wykonanie wentylacji wyciągowej składającej się z wentylatora wyciągowego dachowego, wentylatora łazienkowego, nasad kominowych obrotowych. Zaprojektowano kanały i kształtki z blachy ocynkowanej. Do ogrzewania budynku pijalni będzie wykorzystana instalacja wodna, grzejnikowa włączona do rozdzielaczy co w pomieszczeniu centrali ciepła. Przewiduje się także instalację pomp ciepła, które wyposażone będą w moduły klimatyzacyjne, gdyż latem obieg grzejników podłogowych pracować będzie jako instalacja chłodnicza. Dla potrzeb dodatkowej rekreacji kuracjuszy przy budynku pijalni projektuje się tzw. tarasy wodne. Będą to płytkie baseny napełniane solanką w obiegu zamkniętym. Budynek będzie posiadał zamkniętą sieć wód solankowych, których instalacja technologiczna będzie miała długość 118 m. Solanka będzie odprowadzana z basenów solankowych. Odwiert wody solankowej został już wykonany i sięga głębokości 480m. Odwiert GZ-2 został wykonany metodą mechaniczno - obrotową przy użyciu płuczki polimerowej, emulsyjnej. Konstrukcja studni obejmuje rury prowadnikowe, okładzinowe i eksploatacytjne oraz filtr. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych wykonawczych - załącznik nr 8, 9,10, 11,12, 24, 25, 26 i 27 do SIWZ, w przedmiarach robót - załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17, 18, 28 i 29 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23, 30, 31 i 32 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne, a obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Wszystkie materiały budowlane konstrukcyjne i wykończeniowe użyte przez Wykonawcę, muszą posiadać obowiązujące w Polsce świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Zmiana użytych materiałów na inne niż określone w projekcie, może być dokonana jedynie w uzgodnieniu z autorem projektu i po akceptacji Zamawiającego. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu,.

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-po-wprowadzopnych-zmianach-2.06.2011.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 02-06-2011 14:15:23
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 02-06-2011 14:15:23