Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Wykonanie alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi

Gołdap: Wykonanie alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 219369 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186193 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi z kostki betonowej brukowej z odzysku. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (ręczne rozebranie istniejących alejek z płyt betonowych 50x50x7 cm oraz z kamienia brukowca o powierzchni ok. 900 m2, mechaniczne rozebranie podbudowy mieszanej m.innymi gruz budowlany z wywozem rumoszu z powierzchni ok. 1400 m2 ), roboty ziemne - korytowanie na głębokość 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa - grubość 10 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (na podsypce cementowo-piaskowej) w ilości ok. 2.300m2, kostka znajduje się na terenie bazy PGK Sp. z o.o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, zakupienie i ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce piaskowej o długości ok. 1520 mb, uporządkowanie terenu budowy. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać (zgodnie z załącznikiem graficznym): alejkę o szerokości 4 m i długości ok. 150 mb, alejkę o szerokości 3 m i długości ok. 330 mb, alejki o szerokości 2,5 m i długości ok. 284 mb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162923,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198247,16

  • Oferta z najniższą ceną: 198247,16 / Oferta z najwyższą ceną: 209116,00

  • Waluta: PLN.

 

 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 16-08-2011 9:05:14
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 16-08-2011 9:05:14