Ogłoszenie o przetargu: Przyjęcie do schroniska dla zwierząt i opieka nad psami odłowionymi z terenu gminy Gołdap

Publications Office

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

1/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

1/7

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:303027-2011:TEXT:PL:HTML

 

PL-Gołdap: Usługi psiarni

2011/S 185-303027

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

  1. I.1)

Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Gołdap Plac Zwycięstwa 14Osoba do kontaktów: Beata Skok, Jolanta Sztabińska19-500 Gołdap POLSKA Tel.: +48 6156052 / 876156046E-mail: beata.skok@goldap.pl przetargi@goldap.pl Faks: +48 876150800

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.goldap.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14Osoba do kontaktów: Beata Skok, Jolanta Sztabińska19-500 Gołdap POLSKA Tel.: +48 6156052 / 876156046E-mail: beata.skok@goldap.pl przetargi@goldap.pl Faks: +48 876150800Adres internetowy: www.goldap.pl

I.2)

Rodzaj instytucji zamawiającej

Agencja/urząd regionalny lub lokalny

I.3)

Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)

Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)

Opis

II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Przyjęcie do schroniska dla zwierząt i opieka nad psami odłowionymi z terenu gminy Gołdap.

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

2/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2/7

 

 

  1. II.1.2)

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kod NUTS

II.1.3)

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)

Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przejęcie od samorządu gołdapskiego obowiązku zapewnienia opieki, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21.8.1997r. O ochronie zwierząt, z chwilą przyjęcia do schroniska dla zwierząt psów odłowionych z terenu gminy Gołdap.

1. Zakres zamówienia. kompleksowa opieka nad zwierzętami w ścisłej współpracy z lekarzem weterynarii na zasadach określonych w ustawie o ochronie zwierząt, wyłapywanie, na zlecenie Zamawiającego,„wałęsających” się psów z terenu Gminy Gołdap, prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych zwierząt(dokumentacja fotograficzna i czipowanie), prowadzenie działań zmierzających do ich adopcji, wykonywanie zabiegów kastracji/sterylizacji u każdego psa przed przekazaniem go do adopcji, w przypadku przekazania przez Zamawiającego ciężarnej suki uśpienie ślepego miotu, w przypadku padnięcie/uśpienia zwierzęcia przekazanie jego zwłok do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony.

Szacunkowa liczba psów wyłapanych – ok. 30 szt. rocznie.

Średni miesięczny stan zwierząt pod opieką schroniska podlegający rotacji – 50 szt.

Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:

Ustawą z dnia 21.8.1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz. 1002 ze zmianami),

Ustawą z dnia 11.3.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (t. j. z2008r. Dz. U. Nr 213, poz. 1342 ze zmianami),

Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.6.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657).

Przystępujący do przetargu winien posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia, licencje, koncesje(zezwolenie wójta, burmistrza, prezydenta na prowadzenie działalności a zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, nr identyfikacyjny schroniska itp.).

II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

98380000

II.1.7)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)

Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)

Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)

Całkowita wielkość lub zakres

Szacunkowa liczba psów wyłapanych – ok. 30 szt. rocznie.

Średni miesięczny stan zwierząt pod opieką schroniska podlegający rotacji – 50 szt.

II.2.2)

Informacje o opcjach

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

3/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

3/7

 

Opcje: nie

II.2.3)

Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)

Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 1.1.2012. Zakończenie 31.12.2015

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)

Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)

Wymagane wadia i gwarancje

1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 500 PLN(słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 14.11.2011 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert

2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo

kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275)

3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 14.11.2011 r. godz. 10.00

4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

PKO BP S.A. O/ EŁK.

89 1020 4724 0000 3602 0007 6463

6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania.

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.

11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie;

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

4/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

4/7

 

12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:

odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.1.2)

Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

1. Należność, o której mowa w ust. 1 regulowana będzie po wykonaniu usługi i przedłożeniu przez Wykonawcę faktury adresowanej na Gminę Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, NIP 847-158-70-61 w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznego raportu z działalności schroniska obejmującego zmiany stanu ilościowego zwierząt i jego przyczyny w zakresie zwierząt przyjętych z terenu gminy Gołdap.

2. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie - waloryzacji, jednorazowo w skali roku kalendarzowego o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni rok ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny (opublikowany w Monitorze Polskim).

III.1.3)

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

III.1.4)

Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)

Warunki udziału

III.2.1)

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aw stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.

III.2.2)

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem o treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.2.3)

Kwalifikacje techniczne

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp,zgodnie ze wzorem o treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.2.4)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)

Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)

Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

5/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

5/7

 

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)

Rodzaj procedury

IV.1.1)

Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)

Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)

Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)

Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)

Informacje administracyjne

IV.3.1)

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

WIK–ZP.XXII.272.2011

IV.3.2)

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)

Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

14.11.2011 - 10:00

IV.3.5)

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 od ustalonej daty składania ofert

IV.3.8)

Warunki otwarcia ofert

Data: 14.11.2011 - 10:15

Miejscowość

Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II piętro, pokój nr 30.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)

Informacje dodatkowe

VI.4)

Procedury odwoławcze

VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul. Postępu 17a

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

6/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

6/7

 

02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800

 

VI.4.2)

Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Na podstawie Działu VI Prawo Zamówień Publicznych wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

1. Odwołanie przysługuje wyłączenie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ww. Ustawy.

2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,określić żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu, przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Terminy wniesienia odwołania:

4.1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób,

4.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej,

4.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 5.1. i 5.2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

4.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

5. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy działu VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

7. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego,za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.3)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

 

Urząd Zamówień Publicznych

 

Dz.U./S S185

27/09/2011

303027-2011-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

7/7

 

27/09/2011S185

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

7/7

 

ul. Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587700

VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

23.9.2011

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-2011.pdf
  2. siwz-2011.pdf
  3. siwz-2011.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 27-09-2011 9:55:01
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 06-10-2011 11:26:02