Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Strazy Pożarnej w Dunajku

Gołdap: Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dunajku
Numer ogłoszenia: 327002 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Dunajku , Dunajek 21, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156623, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dunajku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj.: Ochotniczej Straży Pożarnej w Dunajku, fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego o następujących parametrach: 1) Lekki samochód ratowniczo - gaśniczy wraz z motopompą (agregat wysokociśnieniowy) 1. Rok produkcji 2011, 2.Napęd 4 X 2, 3. Silnik (moc minimalna) Wysokoprężny o mocy 110 KM, 4. Norma emisji spalin minimum EURO 4, 5. Prędkość maksymalna 100 km/h, 6. Całkowita długość pojazdu maksymalna 6300 mm, 7. Szerokość minimalna 2080 mm, 8. Wysokość maksymalna 2600 mm, 9. Ciężar minimalny 3385 kg, KABINA 1. Ilość miejsc 6, 2. Układ 1 + 1 + 4 lub 1+2+3, 3. Ilość drzwi minimum po 2 z obu stron, 4. Pułka w kabinie kierowcy przy suficie 1, 5. Fotele Wyposażone w pasy bezwładnościowe, siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcia i ścieranie, 6. Klimatyzacja manualna, NADWOZIE 1. Konstrukcja szkieletu Profile aluminiowe, 2. Poszycie Blacha aluminiowa, 3. Żaluzje Lekkie profile aluminiowe - anodowane, zmywalne na klucz, 4. Schowki 5 ( 2 + 2 + 1 ), WYPOSAŻENIE STANDARDOWE 1. Sygnały Świetlne i dźwiękowe, 2. Lampy Pulsacyjne niebieskie, 3. Sprzęt łączności Radiostacja samochodowa z anteną, Radiostacje przenośne (o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1:25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA z wyświetlaczem alfanumerycznym), 4. Oświetlenie wnętrza zabudowy Zapalane automatycznie po otwarciu, 5. Główny wyłącznik prądu Wyłączający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem wymagających stałego zasilania, 6. System ładowania akumulatora Zintegrowany z automatycznie wypinającym się gniazdem zasilania zewnętrznego, 7. Oświetlenie zewnętrzne Pola pracy wokół pojazdu, 8. Dodatkowe gniazdo zapalniczki Gniazdo w kabinie kierowcy do ładowania m. in. latarek itp., 9. Lusterka boczne Elektrycznie regulowane, podgrzewane, 10. Szyby Boczne elektrycznie regulowane, 11. Poduszki powietrzne Kierowcy, 12. Zamki centralny zamek + pilot, 13. System hamulcowy, minimum ABS, 14. Sygnalizacja biegu wstecznego świetlna i dźwiękowa, czujniki zbliżeniowy WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1. Zawieszenie osi tylnej wzmocnione poduszką powietrzna zasilaną pneumatycznie ze źródła wewnętrznego, 2 Wyciągarka orurowanie zewnętrzne z wyciągarką o sile uciągu minimum 3.5 tony, 3 Fala świetlna 6 -cio segmentowa, 4. Maszt oświetleniowy z naciskami 2 x 1000 W lub 4 x 500 W, teleskopowy, pneumatyczny, zasilany sprężarką elektryczną z układu pojazdu, 5. Agregat prądotwórczy 2,2 kVa, 6. Zestaw oświetleniowy przenośny stojak 2 x 500 W, 100 m, 7 Szperacz pogorzeliskowy 1, 8 Agregat wysokociśnieniowy Wydajność pompy 65 l/min, przy ciśnieniu minimum 40 bar ( z płynną regulacją), silnik czterosuwowy, rozrusznik ręczny, linia szybkiego natarcia min. 40mb ze zwijadłem ręcznym, prądnica pistoletowa, z regulacją od mgłowego do zwartego, układ wodno -pianowy, zbiornik wody około 300 litrów, zbiornik na środek pianotwórczy 10 % zbiornika wody, 9. Stelaże wysuwane do zamocowania motopompy M8/8 i pompy pływającej, 10 Hak holowniczy typu kulowego wraz z gniazdem elektrycznym do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3 500 kg wg. PN-83/S-76055, 11 Uchwyty stelaży aparatów powietrznych 4 szt. ZABUDOWA 1.Zabudowa Wykonana z profili odpornych na korozję, pokryta na zewnątrz blachą aluminiową gładką malowaną na kolor czerwony RAL 3000., 2. Zabudowa w środku wykończenie blachą aluminiową i blachą ryglowaną. Wewnątrz zabudowy półki i podesty wysuwane, przeznaczone do mocowania sprzętu pożarniczego, wyposażone w uchwyty do mocowania, skrytki zamykane żaluzjami aluminiowymi wodo i pyłoszczelnymi (po dwie z każdej strony) i jedna z tyłu oraz drabina wejścia na dach, 3. Dach Wykonany w formie podestu roboczego, pokryty blachą aluminiową ryglowaną, zabezpieczony dookoła barierą ochronną, uchwyty na węże ssawne W110 i drabinę nasadkową 4-elementową, KOLORYSTYKA 1. Nadwozie Kabina kolor czerwony RAL 3000, 2. Podwozie Kolor czarny, 3. Nadkola i zderzaki Kolor biały, Samochód powinien posiadać aktualną pozytywną opinię lub Świadectwo Dopuszczenia CNBOP. Samochód powinien spełniać warunki techniczne określone w : a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w zakresie pojazdów uprzywilejowanych, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. NR 32, poz. 262 z późn. zm.), c) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 z 2007 r.) Samochód musi posiadać oznakowanie zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej, a także musi być opatrzony w nazwę jednostki, numery operacyjne na bokach, dachu i tyle pojazdu, zaopatrzony w belkę świetlną LED z napisem STRAŻ, a także musi posiadać generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze: a) co najmniej 24 m-cy na silnik i podzespoły (bez limitu kilometrów), b) co najmniej 36 m-cy na powłokę lakierniczą, c) co najmniej 60 m-cy na perforację korozyjną nadwozia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o którym mowa w pk. 3 pkt. 3.2. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W imieniu Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, na podstawie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa działa Pełnomocnik GMINA GOŁDAP, reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi - Marka Aleksandra Mirosa z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19 - 500 Gołdap, NIP 847-158-70-61, REGON 790671231 tel. 87 615-60-00, 87 615-08-00 e-mail: sekretariat@goldap.pl Źródło finansowania: środki publiczne przeznaczone na finansowanie pochodzą z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przekazane przez Biuro Zarządu Głównego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej, Wojewody Warmińsko - Mazurskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. zalaczniki.doc
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 10-10-2011 13:01:05
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 10-10-2011 13:01:05