Zawiadomienie o udzieleniu zamównienia na przebudowę pomieszczenia biurowego w budynku mieszkalno - usługowym Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Zwycięstwa 16 w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej

Gołdap: Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku mieszkalno - usługowym Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Zwycięstwa 16 w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej
Numer ogłoszenia: 320635 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372588 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku mieszkalno - usługowym Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Zwycięstwa 16 w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pokoju biurowego w Lokalu Biura Informacji Turystycznej w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 16 polegająca na budowie drewnianej antresoli pow. 7,20 m2 z oświetleniem i schodami nad częścią pokoju oraz drobnych robotach rozbiórkowych i wykończeniowych tj. rozbiórka elementów podwieszenia stropu, posadzek oraz tynkowanie, malowanie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych wykonawczych - załącznik nr 8, 9 do SIWZ, w przedmiarach robót - załączniki nr 10, 11 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki nr 12, 13 do SIWZ. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne, a obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce przebudowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywanych prac Wykonawca zobowiązany będzie do : organizacji i zagospodarowania miejsca wykonywanych robót m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru robót budowlanych, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia miejsca wykonywanych prac, utrzymania i likwidacji miejsca wykonywanych prac, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.22.32.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAZURSKIE DREWNO Radosław Potepa, Wronki Wielkie 33, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19006,8 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30771,19

  • Oferta z najniższą ceną: 30771,19 / Oferta z najwyższą ceną: 30771,19

  • Waluta: PLN.

 


 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 06-12-2011 14:46:00
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 06-12-2011 14:46:00