Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dot. Zagospodarowania miejsca rekreacji i wypoczynku we wsi Jabłońskie w gminie Gołdap

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 131726-2012 z dnia 2012-04-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Operacja polegała będzie na zagospodarowaniu terenu przy świetlicy wiejskiej we wsi Jabłońskie w Gminie Gołdap na cele rekreacji, wypoczynku i i działania animacyjne skierowane do lokalnej społeczności poprzez budowę wiaty rekreacyjnej...
Termin składania ofert: 2012-05-10


Gołdap: Zagospodarowanie miejsca rekreacji i wypoczynku we wsi Jabłońskie w gminie Gołdap
Numer ogłoszenia: 165452 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131726 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie miejsca rekreacji i wypoczynku we wsi Jabłońskie w gminie Gołdap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Operacja polegała będzie na zagospodarowaniu terenu przy świetlicy wiejskiej we wsi Jabłońskie w Gminie Gołdap na cele rekreacji, wypoczynku i i działania animacyjne skierowane do lokalnej społeczności poprzez budowę wiaty rekreacyjnej na działce o nr geod. 76/1 w msc. Jabłońskie. Działanie pierwsze w planowanej operacji obejmuje wykonanie wiaty rekreacyjnej. Wiatę zaprojektowano jako jako obiekt parterowy o konstrukcji drewnianej - szkieletowej z dwuspadowym dachem o kącie nachylenia 35 stopni. Powierzchnia zabudowy 48 m2, kubatura 213,51 m2, powierzchnia użytkowa 38,65 m2, powierzchnia całkowita 48,00 m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 Przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ, stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Na wykonane prace Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne, a obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce przebudowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywanych prac Wykonawca zobowiązany będzie do : organizacji i zagospodarowania miejsca wykonywanych robót m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru robót budowlanych, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia miejsca wykonywanych prac, utrzymania i likwidacji miejsca wykonywanych prac, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.42.20.00-1, 45.23.20.00-5, 45.36.12.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 -Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3-go Maja 1A, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24067,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50799,00

  • Waluta: PLN.

 


 


 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 22-05-2012 9:13:55
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 22-05-2012 9:13:55