Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 168096-2012 z dnia 2012-05-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Gołdap w ilości około 27 345 m2. Szczegółowy wykaz zawierający zestawienie ilości azbestu wraz z wykazem...
Termin składania ofert: 2012-06-11
Gołdap: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gołdap
Numer ogłoszenia: 210730 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168096 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gołdap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Gołdap w ilości około 27 345 m2. Szczegółowy wykaz zawierający zestawienie ilości azbestu wraz z wykazem nieruchomości objętych niniejszym przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilość wyrobów zawierających azbest określona w niniejszym postępowaniu jest ilością orientacyjną, która może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście zdemontowaną, przetransportowaną i zutylizowaną ilość wyrobów zawierających azbest. Rzeczywista ilość zutylizowanego azbestu na podstawie której dokonane zostanie rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie określona na podstawie protokołów odbioru poszczególnych obiektów oraz karty przekazania odpadu - szczegółowy sposób rozliczenia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ W ramach prac demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, wykonane zostaną: 1. Usuwanie - demontaż wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo - cementowe, faliste i płaskie) dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych z izolowaniem strefy prac przez odpowiednie ich oznakowanie i stosowanie osłon chroniących przed przenikaniem azbestu do środowiska. 2. Zastosowanie środków technicznych - nawilżanie wyrobów, odkurzanie powierzchni demontażu odkurzaczem specjalistycznym uszczelnienie otworów okiennych i drzwiowych. 3. Mechaniczne odspajanie wyrobów zawierających azbest przy pomocy wolnoobrotowych urządzeń i narzędzi ręcznych. 4. Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami , tj. ułożenie na paletach i zabezpieczenie folią polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mm. 5. Drobne odpady należy umieszczać w workach z foli j/w 6. Uporządkowanie miejsca wykonania robót z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu azbestu w sposób uniemożliwiający ich emisje do środowiska. 7. Przygotowanie do transportu i załadunek do miejsca czasowego składowania, zabezpieczonego przed dostępem osób postronnych. 8. Po zebraniu odpadów w ilości uzasadniającej transport do miejsca unieszkodliwiania, transport odebranych odpadów, z uwzględnieniem obowiązujących wymogów transportu odpadów azbestowych. 9. Przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 10. Rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r. ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673 z 2010 r.) - Karta przekazania odpadu Zadanie pn.: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gołdap jest realizowane na podstawie udzielonej w dniu 8 maja br. przez Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie - PROMESY w ramach Działania 4 - Azbest, Poddziałanie 4.1. Usuwanie azbestu Rozliczenie z Zamawiającego z Wykonawcą nastąpi po wykonaniu przez Wykonawcę wszelkich prac objętych przedmiotem zamówienia oraz po dokonaniu przez Zamawiającego końcowego rozliczenia całego zakresu prac z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i przekazaniu środków finansowych przez Fundusz na konto Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja umowy z Wykonawcą, jet uzależniona od podpisania umowy na dofinansowanie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek oraz płatności częściowych za realizację zamówienia. Zamawiający ma prawo kontroli Wykonawcy w zakresie właściwego przekazania azbestu i wyrobów zawierających azbest na uprawnione składowisko. W celu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany będzie do okazania aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych warz z oświadczeniem o gotowości przyjęcia przez nie, objętej przedmiotem zamówienia ilości azbestu oraz wyrobów zawierających azbest. Stosownie do art. 9 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 201 r. (Dz. U. Nr 185 poz. 1243 z 2010 z późn. zm.) odpady powinny być w pierwszej kolejności poddawane odzyskowi lub unieszkodliwiane w miejscu ich powstawania, odpady, które nie mogą być poddane lub unieszkodliwiane na miejscu ich powstawania, powinny być, uwzględniając najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której umowa w art 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska, przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddawane odzyskowi lub unieszkodliwione. Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest Udokumentowanie efektu ekologicznego następuje na podstawie karty przekazania odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Za termin uzyskania efektu ekologicznego przyjmowana jest data przyjęcia odpadów na składowisko uwidoczniona na ostatniej karcie przekazania odpadów. W ramach jednej karty przekazania odpadów można składować azbest z wielu posesji. Osiągnięty efekt ekologiczny, podany jako masa unieszkodliwionych odpadów, będzie rozliczany w oparciu o karty przekazania odpadów i oryginały faktur. Udokumentowanie uzyskania efektu rzeczowego następuje na podstawie protokołu odbioru końcowego zadania podpisanego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w którym Zamawiający potwierdzi m.in. odbiór kart przekazania odpadów. Data podpisania protokołu końcowego przyjmowana jest za datę zakończenia zadania. Po zakończeniu wszystkich prac, związanych z przedmiotem umowy, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawce następujących dokumentów: karty przekazania odpadów na składowisko- oryginał dla każdego obiektu należy sporządzić protokół odbioru azbestu pomiędzy właścicielem nieruchomości i wykonawcą - oryginał, zawierający oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie wyrobów zawierających azbest - Dz. U. Nr 71 poz. 649 z 2004 r. późn. zm.) protokół odbioru końcowego zadania pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : ubezpieczenia budowy, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.) oraz inne odpady. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60-5, 90.65.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 11.06.2012 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 11.06.2012 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60-5, 90.65.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gołdap jest realizowane na podstawie udzielonej w dniu 8 maja br. przez Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie - PROMESY w ramach Działania 4 - Azbest, Poddziałanie 4.1. Usuwanie azbestu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 582347,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 280286,25
-
Oferta z najniższą ceną: 280286,25 / Oferta z najwyższą ceną: 615262,50
-
Waluta: PLN.