ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.: Remont budynku nr 25 przy ulicy 1-go Maja po Szkole Podstawowej nr 2 w Gołdapi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy w Gołdapi wraz z rozbudową o klatkę schodową

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 458864-2012 z dnia 2012-11-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku murowanego, podpiwniczonego,jednopiętrowego z poddaszem użytkowym wyposażonym w instalację centralnego ogrzewania, instalacje wodno-kanalizacyjną, elektryczną, wentylacje mechaniczną i...
Termin składania ofert: 2012-12-04


Gołdap: Remont budynku nr 25 przy ulicy 1-go Maja po Szkole Podstawowej nr 2 w Gołdapi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy w Gołdapi wraz z rozbudową o klatkę schodową.
Numer ogłoszenia: 508106 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458864 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 25 przy ulicy 1-go Maja po Szkole Podstawowej nr 2 w Gołdapi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy w Gołdapi wraz z rozbudową o klatkę schodową..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku murowanego, podpiwniczonego,jednopiętrowego z poddaszem użytkowym wyposażonym w instalację centralnego ogrzewania, instalacje wodno-kanalizacyjną, elektryczną, wentylacje mechaniczną i grawitacyjną, w tym: przebudowa i adaptacja pomieszczeń poziomu piwnicy na pomieszczenia gospodarcze, magazynowe; adaptacja pomieszczeń w poziomie parteru na salę ogólną, jadalnię, pracownię kulinarną, szatnię, pracownię i pracownię informatyczną; adaptacja pomieszczeń w poziomie pierwszego pietra na salę ruchowo rekreacyjną, salę wyciszeń, pracownię samodzielności, przebudowę sanitariatów, pracownię prac ręcznych; przystosowanie pomieszczeń na poziomie poddasza na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa sanitariatów, pomieszczenia porządkowe, pokój administracyjny, pokój treningowy, pokój administracyjny i szatnię; budowa zewnętrznego przeszkolonego szybu windowego wraz z urządzeniami i wyposażeniem; wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych; częściowa przebudowa ogrodzenia zewnętrznego; przebudowa częściowa dróg i placów utwardzonych Remont dotyczy budynku nr 25 przy ulicy 1-go Maja - starej części Szkoły Podstawowej nr 2 w Gołdapi. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu 100% materiałów budowlanych w tym dźwigu osobowego oraz zaawansowania robót budowlanych w stopniu nie mniejszym niż 50 %, a także wystawienia faktury za niniejsze elementy w terminie do 31.12.2012 r Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 8, 9 i 10 do SIWZ, przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych - załączniki nr 11, 11a, 11b, 11c, 11d, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz Specyfikacjach Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki nr 15, 16 i 17 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Na wykonane prace i materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. wykonania tymczasowego ogrodzenia terenu budowy z uwagi na sąsiedztwo Szkoły Podstawowej wykonanie bramy wjazdowej od strony ul. Jodłowej, utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp.,, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.) magazynowania na własny koszt zakupionych materiałów budowlanych i dźwigu osobowego, zmagazynowania i zabezpieczenia w pomieszczeniach piwnicy budynku zakupionych przez Zamawiającego elementów wyposażenia budynku w tym mebli, sprzętu: RTV, AGD i zestawów komputerowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Pawlukanis Przedsiębiorstwo - Handlowo - Usługowo - Produkcyjne PALWOD EXPORT - IMPORT, ul. Suwalska 16, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 877974,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799991,20

  • Oferta z najniższą ceną: 799991,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1194294,43

  • Waluta: PLN.

 

 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 13-12-2012 11:13:28
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 13-12-2012 11:13:28