Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 471944-2012 z dnia 2012-11-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu RTV, sprzętu AGD, sprzętu gospodarstwa domowego, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu rehabilitacyjnego oraz do ćwiczeń fizycznych, a także sprzętu budowlanego i...
Termin składania ofert: 2012-12-04


Gołdap: Dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.
Numer ogłoszenia: 508338 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu RTV, sprzętu AGD, sprzętu gospodarstwa domowego, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu rehabilitacyjnego oraz do ćwiczeń fizycznych, a także sprzętu budowlanego i warsztatowego, niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania nowotworzonego Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi. Dostarczony sprzęt powinien być wysokiej jakości. Dostawa musi obejmować transport, koszt wniesienia mebli oraz ich montaż w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a znajdujących się w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy. Wykonawca zobowiązany będzie do magazynowania całego zakresu przedmiotu zamówienia do 31.05.2013 r., natomiast montaż nastąpi po 1 czerwca 2013 r. Dostarczone wyposażenie musi być nowe nie noszące znaków użytkowania. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie, z tym, że gwarancja na poszczególne elementy wyposażenia będzie zgodna (okres dłuższy) z gwarancja producenta urządzenia lub sprzętu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.20.00.00-4, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 39.20.00.00-4, 37.46.10.00-7, 39.31.20.00-2, 39.29.93.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 301609,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282090,66

  • Oferta z najniższą ceną: 282090,66 / Oferta z najwyższą ceną: 489000,00

  • Waluta: PLN.

 


 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 13-12-2012 11:27:21
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 13-12-2012 11:27:21