Udzielenie zamowienia na konserwację urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie gminy Gołdape

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 233876-2013 z dnia 2013-06-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie gminy Gołdap, posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji...
Termin składania ofert: 2013-06-26


Gołdap: Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie gminy Gołdap
Numer ogłoszenia: 262928 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233876 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie gminy Gołdap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie gminy Gołdap, posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego; 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego; 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia oświetlenia drogowego będące własnością gminy, będące własnością gminy ale zainstalowane na konstrukcjach (słupach) Zakładu oraz urządzenia będące własnością Zakładu. W przypadku konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego będących własnością Zakładu jak i urządzeń zainstalowanych na konstrukcjach Zakładu Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania Instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu zapewnienia należytej eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego Wykonawca ma obowiązek w oparciu o wytyczne i zgłoszenia (wskazania) Zamawiającego: 1) utrzymywać świecenie wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach (czas załączania wyłączania oświetlenia), kontrolować i regulować poprawność ustawień zegarów sterujących oraz styczników i przekaźników zmierzchowych, 2) utrzymywać we właściwym stanie technicznym oprawy oświetleniowe, czyścić oprawy łącznie z kloszami tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności oraz strumienia świetlnego oprawy, 3) wymieniać uszkodzone, zniszczone oprawy uliczne oraz parkowe na nowe energooszczędne (np. po kolizji drogowej) i odbudowywać odcinki nieczynnego oświetlenia (kabel ziemny lub napowietrzny, słup, wysięgnik, oprawa), 4) wymieniać i uzupełniać w oprawach oświetleniowych: źródła światła na energooszczędne, klosze, dławiki, oprawki, kondensatory, układy zapłonowe, regulatory mocy - w ciągu 5 dni od chwili otrzymania zgłoszenia, 5) wymieniać uszkodzone słupy i latarnie oświetleniowe, 6) wymieniać (uzupełniać) w latarniach oraz w szafkach SO wyeksploatowane lub uszkodzone przewody, tabliczki słupowe, listwy zaciskowe, wkładki topikowe lub zabezpieczenia nadprądowe, podstawy bezpiecznikowe, pokrywy i uszczelki wnęk słupowych, zamknięcia drzwiczek oraz styczniki w SO, itp., 7) utrzymywać we właściwym stanie technicznym sieci zasilające urządzenia oświetleniowe, w tym lokalizować i naprawiać uszkodzenia w sieci oświetleniowej kablowej i napowietrznej, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, 8) malować słupy i wysięgniki, 9) utrzymać jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania, 10) regulować przekrzywione oprawy, słupy i wysięgniki do pozycji prawidłowej, 11) usuwać z latarń, szaf oświetleniowych plakaty, anonse nielegalnych reklam i tabliczki informacyjne, obejmy, uchwyty (nie dotyczy flagowych), sznury, itp. 12) regulować pionowe (lub poziome - przestawienie słupa) posadowienie latarni oświetleniowej (lub słupa linii komunalno-oświetleniowej) względem zagospodarowania terenu. 13) prowadzić dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń w tym: - ewidencję oświetlenia ulicznego, m.in. schematy zasilania szafek oświetleniowych i pomiarowych, -dokumentację wykonywanych czynności - według wytycznych ustalonych z Zamawiającym, 14) zapewnić dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób) o awariach w każdym dniu trwania umowy, 15) likwidować zagrożenia, wynikłe z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w czasie do 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi oraz doprowadzić uszkodzone urządzenia do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia, 16) informować Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach ww usterek, 17) posiadać stały dostęp do Internetu oraz urządzenie (komputer wraz z oprogramowaniem systemowym) umożliwiającym współpracę z Zamawiającym drogą elektroniczną, 18) wykonywać pomiary: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - rezystancji uziemień, - napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych. - natężenia oświetlenia oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego; harmonogram pomiarów wyznacza Zamawiający, a ostateczny termin przekazania to 2 dni przed zakończeniem realizacji umowy, 19) zapewniać w każdym czasie realizacji umowy transport dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia przez Zamawiającego, 20) zapewniać wyłączenie lokalnego oświetlenia (według wskazań miejsca, czasu i ilości punktów świetlnych) i ponowne ich włączenie, na czas trwania spektakli plenerowych oraz imprez z udziałem sztucznych efektów świetlnych i iluminacji, 21) prowadzić bieżącą współpracę z Zakładem w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonego na słupach energetycznych linie napowietrzne, zasilania szaf oświetleniowych, 22) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne Zakładu i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię, 23) w przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia niezwłocznie powiadomić o nich Zamawiającego, 24) dokonywać przeglądów sieci i urządzeń oraz określać ich stan techniczny pod kątem zgodności z zakresem prac objętych niniejszą umową; z powyższego przeglądu należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o ewentualnej potrzebie modernizacji systemu oświetleniowego - przeglądy dokonywane wg. ustaleń z Zamawiającym, np. w czasie regulacji ustawień zegarów sterujących, 25) dokonywać objazdów linii napowietrznych, linii kablowych, punktów świetlnych oraz urządzeń sterujących i zasilających (wg obowiązujących przepisów lub ustaleń z Zamawiającym z przedłożeniem protokołu z objazdu/kontroli), zapewniając poprawne działanie punktów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa przeciwporażeniowego, wymaganiami dotyczącymi eksploatacji urządzeń energetycznych, obowiązujących norm oraz przepisów prawa, 26) uczestniczyć w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń. Ponadto: 1. W przypadku przekazania bądź odbioru remontowanego oświetlenia ulicznego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie przedmiotowego spotkania, 2. W przypadku przekazania do eksploatacji nowowybudowanego oświetlenia ulicznego, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o planowanym terminie przedmiotowego spotkania, 3. W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, należy opracować i uzgodnić tymczasowy projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót, teren zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Z 203 r. Nr 220, poz.2181 z późn. zm.) Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego, 4. W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii na urządzeniach będących własnością Zakładu - praca na dopuszczenie właściciela sieci według taryfikatora oraz obowiązującej Instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Odział Białystok a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca własnym kosztem i staraniem zutylizuje odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych (źródła światła, elementy opraw, słupy, kable, itp.) 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia drogi lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy. 7. Zamawiający przewiduje do konserwacji następujące urządzenia: a) około 1800 szt. punktów świetlnych, b) około 90 szt. szafek sterowniczych i pomiarowych, c)) konserwację sieci oświetleniowej od szafki SO do oprawy oświetleniowej. 1.1. Wymagania dodatkowe:, a) Wykonawca na własny koszt zorganizuje, zagospodaruje i uporządkuje teren na którym będą prowadzone prace objęte zamówieniem, b) Wykonawca na własny koszt oznakuje teren prac. 1.2. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Instrukcja współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego. Materiały wskazane w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren prac konserwacyjnych oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac konserwacyjnych związanych z oświetleniem drogowym i parkowym. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.E. WOLT Sławomir Romanowski, ul. Nadbrzeżna 4, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198485,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244394,30

  • Oferta z najniższą ceną: 244394,30 / Oferta z najwyższą ceną: 244394,30

  • Waluta: PLN.

 



 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 05-07-2013 13:46:34
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 05-07-2013 13:46:34