ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - II etap

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 270194-2013 z dnia 2013-07-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest budowa cmentarza komunalnego przy ulicy Zadumy stanowiącego bezpośrednią kontynuację istniejącego cmentarza, obejmujący zespół parkingowy na 204 miejsca i 4 miejsca postojowe dla autobusów, postojowe dla...
Termin składania ofert: 2013-07-26


Gołdap: Budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - II etap
Numer ogłoszenia: 336830 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270194 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa cmentarza komunalnego przy ulicy Zadumy stanowiącego bezpośrednią kontynuację istniejącego cmentarza, obejmujący zespół parkingowy na 204 miejsca i 4 miejsca postojowe dla autobusów, postojowe dla samochodów osobowych ( oraz usługowe komunalne obiekty kubaturowe w postaci budynku ceremonii pogrzebowych - kostnicy i budynku administracyjno - socjalno - gospodarczego z szaletem miejskim, zespół kalumbarii w centralnej części cmentarza. W ogrodzeniu frontowym zaprojektowano trzy wjazdy na teren cmentarza, centralny z dwiema flankujacymi go furtkami oraz dwa skrajne przy północnej i południowej granicy. W tylnej części ogrodzenie tymczasowe. Wewnętrzny układ komunikacyjny cmentarza zorganizowano w formie ciągów pieszo - jezdnych szer. 4,5 m, stanowiących główne osie komunikacyjne jak również dojazdowe drogi gospodarcze i przeciwpożarowe - całość nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm o powierzchni 15 377 m2. Wewnętrzne alejki piesze o szer. 2,0 m o nawierzchni z kolorowej kostki brukowej o gr. 6 cm o powierzchni 3305,00 m2. Projekt obejmuje 23 sektory grzebalne zawierające miejsca pochówku zmarłych w postaci: kolumbarii (do realizacji w ramach niniejszego zamówienia należy przyjąć 2 kolumbaria tzw. duże - przewidziane na złożenie 156 urn z prochami każde oraz 8 kolumbarii tzw. małych - przewidzianych na złożenie 8 urn z prochami każde, zlokalizowanych bezpośrednio za budynkiem ceremonii pogrzebowych) ziemnych grobów dziecięcych do lat 6 (272 szt.), grobów ziemnych pojedynczych (402 szt.) i rodzinnych (330 szt.), grobów murowanych pojedynczych (443 szt. - jeden poziom i 394 szt. dwa poziomy) i rodzinnych (806 szt. jeden poziom i 368 szt. dwa poziomy) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 do SIWZ. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowią załączniki nr 20, 21, 22, 23, 24 i 25 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe i przedmiary robót - załączniki nr 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 do SIWZ stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych. Zamawiający informuje, że w I etapie został zrealizowany zakres prac dotyczący wykonania niwelacji terenu pow. 44800 m2 zlokalizowanego na działce o nr geod. 226/8 przy ul. Zadumy w Gołdapi z przeznaczeniem pod zabudowę cmentarza komunalnego, a także wykonano sieci wodnokanalizacyjną i deszczową w drodze gminnej - ulicy Zadumy o nr geod. dz. 60/2, 60/5, 62/9, obejmujące: sieć wodociągowa z rur o średnicy 160 mm PVC o długości 270 m (odcinek od trójnika T1 do punktu HP-N11) sieć kanalizacji sanitarnej z rur o średnicy 160 mm PVC o długości 161,5 m (odcinek od studni S1 do studni S6) sieć kanalizacji deszczowej z rur o średnicy 315 mm PVC o długości 480,5 m (odcinek od Dist do D12), 8 wpustów deszczowych (W1-W8) podłączonych do kanalizacji rurociągiem o średnicy 200 mm PCV o łącznej długości 47 m W związku z powyższym przy wycenie robót nie należy uwzględniać działu 3 (roboty ziemne) tj. poz. 5 i 6, ujętego w załączniku nr 38 i 39 (kosztorys ofertowy, przedmiar robót - budowa cmentarz Etap III), działu 1 (zagospodarowanie terenu - roboty sanitarne - droga) tj. poddział 1.1., 1.2. i 1.3 ujętego w załącznikach nr 26 i 27 (kosztorys ofertowy i przedmiar robót - sieci, przyłącza i instalacje) oraz działu 5 (dygitalizacja) tj. poz. 199 ujętego w załączniku nr 28 i 29 - kosztorys ofertowy i przedmiar robót dotyczące realizacji robót budowlanych Zamawiający zakłada etapowość realizacji robót budowlanych. W pierwszym etapie przewiduje się wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie cmentarza oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie stanu surowego budynku ceremonii pogrzebowych, budynku administracyjnego. W kolejnym etapie przewiduje się budowę kalumbarii, przygotowanie części kwater z przeznaczeniem na bieżące pochówki (częściowe oddanie do użytku) oraz wygrodzenie terenu oddzielającego pozostałe elementy placu budowy, wykonanie ogrodzenia, oświetlenia zewnętrznego cmentarza w tym drogi dojazdowej i parkingu, a także wykonanie nawierzchni. Kolejne etapy obejmowały będą roboty wykończeniowe budynków, zakup wyposażenie budynków oraz wykonanie zieleni cmentarza. Zamawiający jednocześnie informuje, że kolejność etapów realizacji ww. zamówienia może zostać zmieniona na etapie realizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu i montażu wyposażenia budynków, zgodnie z opisem wyposażenie (załącznik nr 42) oraz wizualizacją (załącznik nr 43): Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Na wykonane prace i materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej w tym inwentaryzacja wykonanej infrastruktury oraz niwelacji terenu w formie siatki kwadratów, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.14-3, 45.21.23.60-7, 45.21.00.00-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.11.24.10-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Karwowski-Lipa Sp. jawna, ul. Polna 2a, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4047258,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4285320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4285320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8822667,00

  • Waluta: PLN.

 


 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 21-08-2013 11:37:31
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 21-08-2013 11:37:31