Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - etap II

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 367844-2013 z dnia 2013-09-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z...
Termin składania ofert: 2013-09-20

Gołdap: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - etap II.
Numer ogłoszenia: 393492 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367844 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: budowa cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tj.: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz z przepisami wykonawczymi. 1.2. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności do: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, prowadzenie dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953), sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych i innych materiałów wynikających z projektu rekultywacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lu zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót i elementów, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, sprawdzania i obioru robót zanikających (ulegających zakryciu), budowy, sprawdzenia i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, wykonanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, pisemne niezwłoczne informowania Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, zapewnienie przestrzegania i stosowanie polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót oraz przepisów ochrony środowiska, prowadzenie z wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych, stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za nieterminowe wykonywanie robót budowlanych. 1.4. W zakresie odbioru końcowego inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do: dokonanie odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego, uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru, 1.5. Inspektor przekaże Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzony przez siebie komplet atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów i prób wykonywanych w trakcie trwania robót. 1.6. Udział w przeglądach gwarancyjnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Józef Siłkowski - SIŁKOWSKI Budownictwo Ogólne, ul. Żeromskiego 14, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121417,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24354,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64206,00

  • Waluta: PLN.



 

Lista załączników do przetargu

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 27-09-2013 14:06:14
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 27-09-2013 14:06:14