Ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn.: Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi - II postępowanie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 


Gołdap: Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 140010 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałej czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi. Powierzchnia do utrzymania: jezdnia - 1200 m2, chodniki - 800 m2, zieleńce - 350 m2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a) usuwaniu z jezdni zanieczyszczeń pozostałych po zimowym utrzymaniu dróg (błoto, kurz, piasek pozostały po posypywaniu jezdni i chodników), b) doprowadzeniu drogi do estetycznego wyglądu po okresie zimowym, c) bieżącym oczyszczaniu jezdni i chodników z nieczystości, d) oczyszczaniu studzienek przykrawężnikowych, kratek wpustowych i studzienek z zanieczyszczeń luźnych oraz innych zanieczyszczeń typu trawa, chwasty i pył, zapewniając przy tym należyte i szybkie odprowadzenia wód opadowych z jezdni i chodników, e) utrzymaniu zieleni, w tym sadzeniu, podlewaniu oraz pielęgnacji zieleni zlokalizowanej na wysepkach, pasach dzielących, poboczach w obrębie ronda oraz w pasie drogowym z zachowaniem zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, f) koszeniu trawy i chwastów znajdujących się w pasie drogi na wysokość nie większą niż 5 cm, zwracając uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków), co może stworzyć zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających, g) uprzątaniu (w okresie zimowym) błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i tzw. azyli dla pieszych w obrębie ronda..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.11.00-2, 77.31.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów o kodzie 20 03 03. - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gołdap.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy na zasadach określonych w art. 142 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 3. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających ww. zmiany, może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenia negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia. 4. Obowiązek wykazania zmian w zakresie rzeczywiście ponoszonych kosztów w odniesieniu do zmian określonych w ust. 2 umowy, należy do strony która wystąpiła z wnioskiem o przeprowadzenia negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia. 5. Wykonawca zwracając się z wnioskiem o przeprowadzenia negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia w oparciu o ust. 2 umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia szczegółowej kalkulacji, w tym, kosztów wynagrodzenia oraz wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, które zostały przyjęte do obliczenia ceny zawartej złożonej ofercie. 6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie do niezrealizowanej części zamówienia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia, może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych przez Wykonawcę, a bezpośrednio związanych z realizacja zamówienia. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 1, 19-500 Gołdap..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: rząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I - piętro - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. zalaczniki-od-nr-1-do-nr-4.doc
  3. zalacznik-nr-5-wzor-umowy.pdf
  4. zalacznik-nr-6-zalacznik-graficzny.pdf

Dokumenty:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (wynik przetargu)

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 140010-2015 z dnia 2015-06-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałej czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi. Powierzchnia do utrzymania: jezdnia - 1200 m2,...
Termin składania ofert: 2015-06-19


Gołdap: Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 159958 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140010 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałej czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi. Powierzchnia do utrzymania: jezdnia - 1200 m2, chodniki - 800 m2, zieleńce - 350 m2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a) usuwaniu z jezdni zanieczyszczeń pozostałych po zimowym utrzymaniu dróg (błoto, kurz, piasek pozostały po posypywaniu jezdni i chodników), b) doprowadzeniu drogi do estetycznego wyglądu po okresie zimowym, c) bieżącym oczyszczaniu jezdni i chodników z nieczystości, d) oczyszczaniu studzienek przykrawężnikowych, kratek wpustowych i studzienek z zanieczyszczeń luźnych oraz innych zanieczyszczeń typu trawa, chwasty i pył, zapewniając przy tym należyte i szybkie odprowadzenia wód opadowych z jezdni i chodników, e) utrzymaniu zieleni, w tym sadzeniu, podlewaniu oraz pielęgnacji zieleni zlokalizowanej na wysepkach, pasach dzielących, poboczach w obrębie ronda oraz w pasie drogowym z zachowaniem zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, f) koszeniu trawy i chwastów znajdujących się w pasie drogi na wysokość nie większą niż 5 cm, zwracając uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków), co może stworzyć zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających, g) uprzątaniu (w okresie zimowym) błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i tzw. azyli dla pieszych w obrębie ronda..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.11.00-2, 77.31.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi, ul. Boczna 1, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37962,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39999,84

  • Waluta: PLN.

 

 

Załączniki:

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (wynik przetargu)

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w załączeniu (plik PDF)

Informacja o modyfikacji SIWZ oraz zmianie terminu składania ofert (korespondencja)

Informacja o modyfikacji SIWZ oraz zmianie terminu składania ofert z wyznaczonego, 19.06.2015 r. godz. 10.00 na 23.06.2015 r. godz. 10.00 w załączeniu (plik PDF)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (korespondencja)

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 140010-2015 z dnia 2015-06-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie stałej czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi. Powierzchnia do utrzymania: jezdnia - 1200 m2,...
Termin składania ofert: 2015-06-19


Numer ogłoszenia: 146930 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 140010 - 2015 data 11.06.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, fax. 87 6150800.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1).

  • W ogłoszeniu jest: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów o kodzie 20 03 03. - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gołdap..

  • W ogłoszeniu powinno być: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów o kodzie 20 03 03..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: rząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I - piętro - sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: rząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I - piętro - sekretariat.

 


 

informacja o modyfikacji SIWZ - 15.06.2015 r. (korespondencja)

Informacja o modyfikacji SIWz z 15.06.2015 r. w załączeniu (plik PDF)

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 11-06-2015 9:59:18
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 11-06-2015 9:59:50