ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy materiałów biurowych
Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Gołdap, reprezentowana przez
Zastępcę Burmistrza Gołdapi Joannę Magdalenę Łabanowską
z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19 – 500 Gołdap,
NIP 847-158-70-61, REGON 790671231
tel. 87 615-60-00, 87 615-08-00
e-mail: sekretariat@goldap.pl
www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl
Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych wraz z zapewnieniem transportu oraz wniesienia do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski w Gołdapi).
Szczegółowy wykaz materiałów wraz z określeniem cen jednostkowych stanowi formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Celem niniejszego zapytania ofertowego jest zakup produktów wymienionych w poszczególnych formularzach cenowych, a nienabycie konkretnego produktu lub konkretnej marki. W związku z tym wszędzie tam, gdzie występują znaki towarowe należy je traktować, jako elementy informacyjne, a wskazane parametry funkcjonale jako cechy i wymagania minimalne danego produktu.
Termin realizacji:
14 dni od daty podpisania umowy.
Forma złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 w jednej z form:
a) pisemnej na adres Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap,
b) faksem na nr 87 615 08 00,
c) drogą elektroniczną na adres e-mail: pom@goldap.pl.
Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.
Tryb postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego
na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %.
Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną liczbę punktów tj.: 10 pkt, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów wg. wzoru:
[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10] x 100 %.
Instrukcja dla Wykonawców:
1. Wykonawca wypełni formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2. Wynagrodzenie - cena brutto podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem dostawy materiałów biurowych, w tym transportu oraz wniesienia do siedziby Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen jednostkowych netto za poszczególne materiały biurowe zgodnie z przyjętymi elementami wskazanymi w formularzu cenowym oraz łącznego wynagrodzenia w wysokości brutto (kol. 6 – formularza cenowego – załącznik nr 2):
- ceny jednostkowe na poszczególne materiały biurowe będą obowiązywały przez okres realizacji umowy oraz nie będą ulegały przez ten okres żadnym zmianom,
- łączne wynagrodzenie brutto powinno być obliczone, jako iloczyn ilości materiałów biurowych (kol. 4.) oraz cen jednostkowych (kol. 5), tak należy obliczyć łączną cenę brutto (kol. 6). Kolumna nr 6 daje ostateczną cenę ofertową, która powinna być zgodna z wynagrodzeniem wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy – załącznik nr 1.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 stycznia 2021 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
– pokój nr 10 – na I piętrze.
Ogłoszenie wyników:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny.
O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy brali udział w przedmiotowym zapytaniu ofertowym poprzez umieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
Zawarcie umowy:
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3,