Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące dostawy materiałów biurowych

Nazwa i adres Zamawiającego

            Gmina Gołdap, reprezentowana przez
            Zastępcę Burmistrza Gołdapi –  Joannę Magdalenę  Łabanowską

z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19 – 500 Gołdap,

NIP 847-158-70-61, REGON 790671231
tel.  87 615-60-00,  87 615-08-00

e-mail: sekretariat@goldap.pl

www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl

Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych wraz z zapewnieniem transportu oraz wniesienia do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski w Gołdapi).

Szczegółowy wykaz materiałów wraz z określeniem cen jednostkowych stanowi formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Celem niniejszego zapytania ofertowego jest zakup produktów wymienionych
w poszczególnych formularzach cenowych, a nienabycie konkretnego produktu  lub konkretnej marki. W związku z tym wszędzie tam, gdzie występują znaki towarowe należy je traktować, jako elementy informacyjne, a wskazane parametry funkcjonale jako cechy i wymagania minimalne danego produktu.

Termin realizacji:

14 dni od daty podpisania umowy.

 

Forma złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 kwietnia 2021 r. do godz. 10:00  w jednej z form:

a) pisemnej na adres Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap,

b) faksem na nr 87 615 08 00,

c) drogą elektroniczną na adres e-mail: pom@goldap.pl.

Miejsce złożenia oferty:

Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

Tryb postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego
na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100 %

Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną liczbę punktów tj.: 10 pkt, pozostałym Wykonawcom  przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów wg. wzoru:

[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10] x 100 %.

Instrukcja dla Wykonawców:

1. Wykonawca wypełni formularz ofertowy – załącznik nr 1.

2. Wynagrodzenie - cena brutto podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem dostawy materiałów biurowych, w tym transportu oraz wniesienia do siedziby Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen jednostkowych netto za poszczególne materiały biurowe zgodnie z przyjętymi elementami wskazanymi w formularzu cenowym
oraz łącznego wynagrodzenia w wysokości brutto (kol. 6 – formularza cenowego – załącznik nr 2):

- ceny jednostkowe na poszczególne materiały biurowe będą obowiązywały przez okres realizacji umowy oraz nie będą ulegały przez ten okres żadnym zmianom,

- łączne wynagrodzenie brutto powinno być obliczone, jako iloczyn ilości materiałów biurowych (kol. 4.) oraz cen jednostkowych (kol. 5), tak należy obliczyć łączną cenę brutto (kol. 6). Kolumna nr 6 daje ostateczną cenę ofertową, która powinna być zgodna
z wynagrodzeniem wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy – załącznik nr 1.

4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.

5. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 kwietnia 2021 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
–  pokój nr 10 – na I piętrze.

Ogłoszenie wyników:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona,
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny.

O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy brali udział w przedmiotowym zapytaniu ofertowym poprzez umieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gołdapi.

Zawarcie umowy:

Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3.

Lista załączników do przetargu

  1. Załącznik nr 1.docx
  2. Załącznik nr 2.docx
  3. Załącznik nr 3.docx
  4. Ogłoszenie o prowadzonym zapytaniu ofertowym.pdf
  5. Zapytanie ofertowe.pdf
  6. ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
Umieszczony:23.04.2021
Status przetargu:zakończony
Autor: Eliza Łaskarzewska
Data utworzenia: 23-04-2021 8:43:19
Autor edycji: Eliza Łaskarzewska
Data edycji: 04-05-2021 10:17:16