Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy tonerów, bębnów oraz tuszy do drukarek w Urzędzie Miejskim w Gołdapi


ZAPYTANIE  OFERTOWE

dotyczące dostawy tonerów, bębnów oraz tuszy do drukarek

 

Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Gołdap, reprezentowana przez
Burmistrza Gołdapi – Tomasza Rafała Luto
z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19 – 500 Gołdap,
NIP 847-158-70-61, REGON 790671231
tel. 87 615-60-00, 87 615-08-00
e-mail: sekretariat@goldap.pl
www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl

 

Nazwa oraz opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa tonerów, tuszy oraz bębnów do następujących drukarek:

  • Brother HL-5440D
  • Brother HL-L6400dw
  • Brother MFC-T910W
  • Kyocera M2040dn
  • Kyocera M5526cdw
  • Epson L6300DW
  • Epson L6290
  • Epson L3250

Według Załącznika nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia:

3 dni robocze od daty podpisania umowy.

 

Termin związania ofertą:

30 dni

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Urząd Miejski w Gołdapi

Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap – Biuro Obsługi Mieszkańców - parter budynku

 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.04.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej (skan uprzednio podpisanych dokumentów lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem) na adres: pom@goldap.pl.

 

Tryb postępowania:

Zapytanie ofertowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

 

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100 %

 

Oferta o najniższej cenie (po uwzględnionym opuście cenowym lub marży) uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 100 pkt., pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg. wzoru

 

(cena najniższa : cena badanej oferty) x 100

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów uzyskanych w toku  oceny oferty.

  1. Wykonawca wypełni załącznik nr 1 oraz formularz ofertowy (załącznik nr 2).
  2. W przypadku wystąpienia różnicy pomiędzy ceną podana liczbowo, a wyrażona słownie za właściwą zostanie uznana cena wyrażona liczbowo.
  3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  4. Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się  wariantowości cen.
  5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1 (należy wypełnić kolumnę F - Cena jednostkowa brutto; kolumna G – Wartość brutto zostanie wyliczona automatycznie).

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W przypadku składania ofert w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ofertę w formie elektronicznej (skan uprzednio podpisanych dokumentów lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem) należy przesłać na adres: pom@goldap.pl

Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

 

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.04.2023 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 20

 

Ogłoszenie wyników:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny.

2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy brali udział w przedmiotowym zapytaniu ofertowym.

 

Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Osoba wyznaczona do kontaktów:
Patryk Waraksa – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, tel. 87 615 60 66,
e-mail: patryk.waraksa@goldap.pl

Informacja o podstawie wykluczenia:

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.

W związku z powyższym, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy:

  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

 

Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna przy postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, adres e-mail: pom@goldap.pl, tel. 87 615-60-00;
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@goldap.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w celu ewentualnego zawarcia umowy na wykonania zadania będącego celem niniejszego postępowania.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień  publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (w przypadku zawarcia umowy na wykonania zadania).
  5. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
  6. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w  szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa powyżej.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1  ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
  8. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw.
  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Z up. BURMISTRZA

Piotr Mietliński

ZASTĘPCA KIEROWNIKA WYDZIAŁU
DS. ADMINISTRACYJNYCH

Lista załączników do przetargu

  1. 2023.04.18 Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xlsx
  2. 2023.04.18 Załącznik nr 2 - formularz ofertowy.doc
  3. 2023.04.18 Załącznik nr 3 - wzór umowy.doc
  4. 2023.04.18 Zapytanie ofertowe ME do drukarek UM Gołdap.pdf
Status przetargu:nowy

Dokumenty:

Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzytsniejszej (wynik przetargu)
Autor: Piotr Mietliński
Data utworzenia: 18-04-2023 11:51:24