UCHWAŁA Nr III/10/10
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 22 grudnia 2010 roku
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wzoru formularzy na podatek od nieruchomości.
Na podstawie art. 6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 , Nr 96, poz. 620 i Nr 225, poz. 146 ) Rada Miejska w Gołdapi uchwala, co następuje:
§ 1. W uchwale Nr IV/21/2006 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie ustalenia wzoru formularzy na podatek od nieruchomości załącznik nr 1 „informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych” otrzymuje brzmienie określone załącznikiem do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gołdapi.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego, przy czym ma zastosowanie do zobowiązań podatkowych od dnia 1 stycznia 2011 roku.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Wojciech Hołdyński
Załącznik nr 1
do Uchwały Nr III / 10 /2010
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 22 grudnia 2010 roku
1. NIP składającego informację
................................................................................... |
|
2. Nr kartoteki
........................................................ |
Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 z późn. zm.). Niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich: 1) dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999, s. 42). Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne. Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Burmistrz Gołdapi właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
|||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|||||||
|
3. |
||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ |
|||||||
B.1. DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||||||
|
4. Miejsce położenia przedmiotów opodatkowania ( miejscowość - ulica oraz numer domu / lokalu – numer działki ) |
||||||
5. Numer księgi wieczystej |
|||||||
6. Rodzaj posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę): q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca) q 8. współposiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca) |
|||||||
7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię ( w przypadku współposiadania - nazwisko, pierwsze imię, drugie imię współposiadacza ) |
|||||||
8, Nr PESEL, w przypadku nieposiadania nr PESEL podać: imiona rodziców oraz datę urodzenia ( w przypadku współposiadania - nr PESEL współposiadacza )
|
|||||||
B.2. ADRES ZAMIESZKANIA |
|||||||
|
9. Kraj
|
10. Województwo |
11. Powiat |
||||
12. Gmina
|
13. Ulica
|
14. Numer domu / lokalu
|
|||||
15. Miejscowość
|
16. Kod pocztowy
|
17. Poczta
|
|||||
B.3. ADRES DO KORESPONDENCJI (wypełnić jeżeli jest inny niż zamieszkania) |
|||||||
|
18. Nazwisko, imię
|
19. Ulica
|
20. Numer domu / lokalu
|
||||
21. Miejscowość
|
22. Kod pocztowy
|
23. Poczta
|
|||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|||||||
|
24. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę):
q 1. Informacja składana po raz pierwszy – podać datę okoliczności (np. nabycia, najmu) ..................................................................................................................
q 2. Zmiana/korekta poprzednio złożonej informacji (wykazu) – podać datę zmiany ............................................................................................................................ |
||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|||||||
D.1. POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|||||||
|
1. Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków
|
25.
...................................................................................................................................................................... m²
........................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
2. Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrownie wodne |
26.
...................................................................................................................................................................... ha |
|||||
3. Grunty pozostałe, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
|
27.
...................................................................................................................................................................... m²
........................................................................................................................................................................... m² |
||||||
D.2. POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
|||||||
|
1. Budynki mieszkalne - ogółem ( ½ a + b )
w tym:
|
28.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
2. Budynki mieszkalne zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej - ogółem ( ½ a + b )
w tym:
|
29.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
3. Budynki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej – ogółem ( ½ a + b )
w tym:
|
30.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
4. Budynki zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym - ogółem ( ½ a + b )
w tym:
|
31.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
5. Budynki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych, zajęte przez podmioty udzielające tych świadczeń - ogółem ( ½ a + b ) w tym:
|
32.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
|
6. Budynki pozostałe, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego - ogółem ( ½ a + b ) w tym:
|
33.
ogółem: ......................................................................................................................................................... m²
a) ................................................................................................................................................................... m²
b) ................................................................................................................................................................... m² |
|||||
* do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnie mierzoną po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, poddasza użytkowe, sutereny
|
|||||||
D.3. BUDOWLE |
|||||||
|
1. Budowle związane z prowadzeniem działalności gospodarczej (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
34.
.................................................................................................................................................................. zł |
|||||
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH(podać powierzchnię gruntu, budynku, wartość budowli oraz przepis prawa z tytułu, którego występuje zwolnienie) |
|||||||
35.
|
|||||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGOOświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|||||||
|
36. Imię
|
37. Nazwisko
|
|||||
38. Data wypełnienia (dzień – miesiąc – rok)
|
39. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|||||||
|
40. Uwagi organu podatkowego
|
||||||
41. Data i podpis przyjmującego formularz
|