UCHWAŁA Nr XIV/93/2011
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 29 listopada 2011 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wzoru formularzy na podatek od nieruchomości
Na podstawie art. 6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 z późn. zm.) Rada Miejska w Gołdapi uchwala, co następuje:
§ 1. W uchwale Nr IV/21/2006 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie ustalenia wzoru formularzy na podatek od nieruchomości załącznik nr 2 „Deklaracja na podatek od nieruchomości” otrzymuje brzmienie określone załącznikiem do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gołdapi.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego, przy czym ma zastosowanie do zobowiązań podatkowych od dnia 1 stycznia 2012 roku.
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-)Wojciech Hołdyński
Załącznik
(pieczątka firmy) do Uchwały Nr XIV/93/2011
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 29 listopada 2011 roku
DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI NA ....... ROK
Podstawa prawna: Składający:
Termin składania:
Miejsce składania: |
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. - Dz. U. z 2010 r. Nr 95,poz 613 z późn zm.). Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową. Do 31 stycznia lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Burmistrz Gołdapi właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
|||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
||||
|
1.
|
|||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ
|
||||
B. 1. DANE IDENTYFIKACYJNE |
||||
|
2. Rodzaj składającego deklarację (niepotrzebne skreślić) 1. osoba prawna, 2. jednostka organizacyjna , 3. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|||
3. Rodzaj własności, posiadania (niepotrzebne skreślić) 1. właściciel, 2. współwłaściciel, 3. posiadacz samoistny, 4. współposiadacz samoistny, 5. użytkownik wieczysty 6. współużytkownik wieczysty, 7. posiadacz , 8. współposiadacz |
||||
4. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
||||
5. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
||||
6. Nazwa pełna
|
7. Nazwa skrócona
|
|||
8. Identyfikator REGON
|
9. Numer Identyfikacji Podatkowej |
|||
10. Nazwa organu rejestrowego, nazwa rejestru, numer w rejestrze
|
11. Członkowie Zarządu |
|||
B. 2. ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
||||
|
12. Kraj
|
13. Województwo |
14. Powiat |
|
15. Gmina
|
16. Ulica |
17. Numer domu / Numer lokalu |
||
18. Miejscowość
|
19. Kod pocztowy
|
20. Poczta |
||
B. 3. ADRES KORESPONDENCYJNY (wypełniać tylko w przypadku, gdy jest inny niż w pkt. B.2.) |
||||
|
21. Kraj
|
22. Województwo |
23. Powiat |
|
24. Gmina
|
25. Ulica |
26. Numer domu / Numer lokalu |
||
27. Miejscowość
|
28. Kod pocztowy
|
29. Poczta |
||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
||||
|
30. Okoliczności (niepotrzebne skreślić)
1. deklaracja roczna, 2. korekta deklaracji rocznej od ..................................................................
|
|||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
||||
|
Wyszczególnienie |
Podstawa opodatkowania |
Stawka podatku w zł i gr |
Kwota podatku w zł i gr
|
D. 1. POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
||||
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
31.
................................ m2
|
32.
.................,....... |
33.
......................,.......... |
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
34.
................................ ha
|
35.
.................,....... |
36.
......................,..........
|
|
3. pozostałe grunty
|
37.
................................ m2
|
38.
.................,....... |
39.
......................,..........
|
|
D. 2. POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI |
||||
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. * Budynek - obiekt budowlany w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach. |
|||
1. mieszkalnych
|
40.
................................ m2
|
41.
.................,....... |
42.
......................,.......... |
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej |
43.
................................ m2
|
44.
.................,....... |
45.
......................,.......... |
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym |
46.
................................ m2
|
47.
.................,....... |
48.
......................,........... |
|
4. związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, zajętych przez podmioty udzielające tych świadczeń |
49.
................................ m2
|
50.
.................,....... |
51.
......................,.......... |
|
|
5. pozostałych |
52.
................................ m2
|
53.
.................,....... |
54.
......................,.......... |
D. 3. BUDOWLE |
||||
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
55.
..................................,............
|
56.
.................,.......
|
57.
..................................,.......... |
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
||||
|
Kwota podatku Suma kwot z kol. D ( należy zaokrąglić do pełnych złotych )
|
58.
.......................,..........
|
||
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
||||
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą i że znane mi są przepisy Kodeksu karno – skarbowego za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością |
||||
|
59. Imię
|
60. Nazwisko |
||
61. Data wypełnienia (dzień – miesiąc – rok)
|
62. Podpis (pieczęć) składającego/ osoby reprezentującej składającego |
|||
POUCZENIE: w przypadku niewpłacenia w ratach i terminach określonych w art. 6 ust. 9 pkt 3 ustawy poszczególnych kwot podatku lub wpłacenia ich w niepełnej wysokości niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (T. j. - Dz. U. z 23 listopada 2005 r. Nr 229, poz.1954 z późn. zm.) |
||||
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||
|
63. Uwagi organu podatkowego
|
|||
|
64. Podpis i pieczątka przyjmującego formularz, data przyjęcia deklaracji
|