Uchwała Nr XXXIII/220/2013
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 29 stycznia 2013 r.
w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej na rok 2013
Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. O samorządzie gminnym (tj. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Rada Miejska w Gołdapi uchwala, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się plany pracy Komisji:
1. Rewizyjnej,
2. Rozwoju Gospodarczego i Budżetu,
3. Rolnictwa i Gospodarki Zasobami Naturalnymi,
4. Oświaty, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki,
5. Spraw Obywatelskich i Społecznych,
6. Ochrony Środowiska, Ochrony Zdrowia i Uzdrowiska,
na rok 2013, stanowiące załączniki do uchwały nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
§ 2. Za przygotowanie materiałów na posiedzenie Komisji czyni się odpowiedzialnym Burmistrza Gołdapi.
§ 3. Sprawozdanie z wykonania uchwały złożą Przewodniczący Komisji w terminie do dnia 31 marca 2014 r.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Wojciech Hołdyński
Załącznik nr 1
do uchwały Nr XXXIII/220/2013
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 29 stycznia 2013 r.
Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi na 2013 rok
L.p. |
Termin realizacji |
Tematyka posiedzenia |
Odpowiedzialni za wykonanie
|
Podmiot kontrolowany |
1. |
Styczeń |
Przygotowanie i przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w 2012 roku. Analiza wniosków pokontrolnych NIK ,RIO i innych organów prowadzących kontrolę w UM w Gołdapi. Analiza wniosków pokontrolnych wydanych przez Komisję Rewizyjną w 2012 roku. |
Komisja w całości |
Burmistrz Gołdapi Sekretarz, Kierownicy Wydziałów |
2 |
Luty |
Kontrola problemowa- realizacja interpelacji i wniosków zgłaszanych przez radnych w 2012 roku. Realizacja wydatków budżetowych związanych z funkcjonowaniem stołówek szkolnych. |
Komisja w całości |
Burmistrz Sekretarz Kierownicy wydziałów |
3. |
Marzec |
Kontrola problemowa- rozliczenie stowarzyszeń i organizacji pozarządowych z dotacji otrzymanych w 2012 roku. |
Komisja w całości |
Burmistrz Skarbnik |
4. |
Kwiecień |
Zaopiniowanie wykonania budżetu Gminy za rok 2012, oraz wystąpienie z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi |
Komisja w całości |
Burmistrz Skarbnik |
5. |
Maj |
Kontrola problemowa- wydatki na utrzymanie środków transportowych w 2013r będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Gołdapi. |
Komisja w całości |
Burmistrz Skarbnik |
6. |
Czerwiec |
Analiza uchwał zgromadzenia wspólników w Spółkach z o.o. dotyczących rozpatrzenia i zatwierdzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat za rok obrotowy, podziału zysków lub pokrycia strat oraz udzielenia skwitowania zarządowi spółki.( za rok 2012) |
Komisja w całości |
Burmistrz
|
7. |
Lipiec |
Kontrola problemowa- wydatki związane z gospodarowaniem środkami i na zakup środków(odzież, obuwie, paliwo, energia, pojazdy, urządzenia) będących w posiadaniu Ochotniczej Straży Pożarnej- wybrana Jednostka OSP |
Komisja w całości |
Burmistrz Skarbnik OSP |
8. |
Sierpień |
Opinia wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2013r. Ocena wypłat odszkodowań z tytułu przegranych spraw sądowych. Analiza spraw sądowych w których stroną była Gmina. |
Komisja w całości |
Burmistrz Skarbnik Wydział Prawny |
9. |
Wrzesień |
Kontrola problemowa- wydatki związane z utrzymaniem świetlic wiejskich. |
Komisja w całości |
Burmistrz Dyrektor Domu Kultury |
10. |
Październik |
Kontrola przeprowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w I-III kwartale 2013 r. |
Komisja w całości |
Burmistrz Wydział WIK |
11. |
Listopad |
Kontrola problemowa-wydatki na wynagrodzenia –Oświata- Szkoła Podstawowa w Pogorzeli. |
Komisja w całości |
Burmistrz Kierownik wydz. Oświaty Dyrektor szkoły |
12. |
Grudzień |
Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2014 rok. |
Komisja w całości |
-------------------------
|
13. |
Według potrzeb |
Realizacja zadań doraźnych zleconych przez Radę Miejską i rozpatrywanie skarg na Burmistrza Gołdapi |
Komisja w całości |
Burmistrz |
files/fck/65/Plan_pracy_budzetowa.pdf
files/fck/65/Waraksa_Marian.pdf
files/fck/65/Projekt_planu_pracy_Komisji_Oswiaty.pdf
files/fck/65/plan_pracy_Komisji_Spraw_Obywatelskich_na_2008-rok.pdf
files/fck/65/Syperek_Zofia.pdf