Szczegóły zmiany:
Nazwa sprawy: |
PRZEZNACZENIE TERENU W MIEJSCOWYCH PLANACH ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
|
|
Podstawa prawna: |
Ustawa z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j.Dz. U. 2017 poz1073, ze zmianami/,
|
|
Wymagane dokumenty: |
Wniosek Kserokopia mapy |
|
Opłaty: |
Opłata skarbowa:17,00zł Nie podlegają opłacie skarbowej wnioski, załączniki oraz czynności urzędowe w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
|
|
Kasa Urzędu: |
Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, parter, czynna w godz. 8 – 14. |
|
Nr konta Urzędu:
|
PKO BP S.A. oddz. Gołdap 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929 |
|
Sposób dostarczenia dokumentów:
|
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi. |
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
Punkt Obsługi Mieszkańca, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, parter www.goldap.pl tel. (87) 615 60 00 e-mail: pom@goldap.pl
POM udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta |
|
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
|
|
|
Termin załatwienia sprawy:
|
Niezwłocznie po złożeniu wniosku. |
|
Sposób załatwienia sprawy:
|
Zaświadczenie |
|
Odwołanie:
|
Nie przysługuje
|
|
Informacje dodatkowe:
|
wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia_o_przeznaczeniu_gruntu_w_miejscowym_planie.doc |