Szczegóły zmiany:

Strona: Planowanie przestrzenne
Operacja: Moduł - edycja pozycji
Autor: bea
Data: 23-01-2023 12:34
Poprzednia zawartość:
Przeznaczenie terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego

 

Nazwa sprawy:

PRZEZNACZENIE TERENU W MIEJSCOWYCH PLANACH ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j.Dz. U. 2017 poz1073, ze zmianami/,

 

Wymagane dokumenty:

Wniosek

Kserokopia mapy

Opłaty:

Opłata skarbowa:17,00zł

Nie podlegają opłacie skarbowej wnioski, załączniki oraz czynności urzędowe w sprawach budownictwa mieszkaniowego.

 

Kasa Urzędu:

Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, parter, czynna w godz. 8 – 14.

Nr konta Urzędu:

 

PKO BP S.A. oddz. Gołdap 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929

Sposób dostarczenia dokumentów:

 

Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi.

Miejsce złożenia dokumentów:

Punkt Obsługi Mieszkańca, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, parter www.goldap.pl

tel. (87) 615 60 00 e-mail: pom@goldap.pl

 

POM udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta

Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:

 

mgr inż. arch. Beata Kołakowska – Architekt Miejski, p.o. kierownika wydziału

Tel. (87) 615 60 40, e-mail: beata.kolakowska@goldap.pl

Termin załatwienia sprawy:

 

Niezwłocznie po złożeniu wniosku.

Sposób załatwienia sprawy:

 

Zaświadczenie

Odwołanie:

 

Nie przysługuje

 

Informacje dodatkowe:

 

wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia_o_przeznaczeniu_gruntu_w_miejscowym_planie.doc