Szczegóły zmiany:
ZARZĄDZENIE NR 13/V/2024
BURMISTRZA GOŁDAPI
z dnia 31 maja 2024 r.
w sprawie przyjęcia raportu o stanie Gminy Gołdap za 2023 rok
Na podstawie art. 28 aa ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 609) zarządzam, co następuje:
§ 1. Przyjmuję raport o stanie Gminy Gołdap za 2023 rok, który stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Raport o stanie Gminy Gołdap za 2023 rok podlega przedstawieniu Radzie Miejskiej w Gołdapi.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Burmistrz Gołdapi
Konrad Kazaniecki
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 609) burmistrz co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.