Szczegóły zmiany:
Gołdap, 15 lutego 2024 r.
BURMISTRZ GOŁDAPI
PLAC ZWYCIĘSTWA 14
19-500 GOŁDAP
GPO.6220.12.2021
OBWIESZCZENIE
o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) Burmistrz Gołdapi, w ramach prowadzonego postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 194, 187, 189, 192/4, 204/1, 214, 207 w obrębie Górne, gmina Gołdap, powiat gołdapskim, woj. warmińsko-mazurskim z wniosku PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O., zawiadamia o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wraz z jego uzupełnieniami) uzgodnieniami oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału GPO Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, pok. 25, II piętro, w godzinach pracy tut. Urzędu, w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: pom@goldap.pl w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 15.02.2024 r. do dnia 15.03.2024 r.
Organ administracji właściwy do wydania decyzji ww. sprawie: Burmistrz Gołdapi;
Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Gołdapi przed wydaniem decyzji, a informacje o tym, w jaki sposób zostały uwzględnione pod uwagę i w jakim zakresie, Burmistrz Gołdapi wskaże w uzasadnieniu decyzji.